AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Jeg er i 20 årene og han i 40 årene, vi begge eier eget sted og har jobb. Vi har ila de 3 årene vi har kjent hverandre hatt en veldig flørtete tone og vi har møttes for sex. Nå har han luftet tanken om at vi skal ta det enda lengre og hinter til et forhold. Han har også avsluttet meldinger med å si at han elsker meg. Jeg kjenner at følelsene mine begynner å åpne seg mer opp for at det potensielt kan bli noe mer mellom oss enn bare sex. Han har også sagt at han ønsker å gjøre meg gravid og at vi skal få barn sammen. Hva tenker dere andre her? Er det noen som har vært i en lignende situasjon?🙇♀️ Anonymkode: e65df...4b8
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Eneste jeg tenker er at aldersforskjellen kanskje er litt stor? Bortsett fra det så gå for det om det føles riktig for dere. Lykke til med både kjærligheten og prøvingen. Anonymkode: 57f0c...191 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Er du virkelig klar for et slikt forhold så tidlig. Altså, jeg skjønner han, han er jo eldre, men du har ikke mer du vil gjøre før du slår deg til ro? Anonymkode: f9709...18d 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Tjaaaa... vil du bli enke som 60 åring? Sitte alene som pensjonist? Barnet får en eldre far. Vet det ikke er garantier uansett men... noe å tenke på! Anonymkode: 50d78...f63 5
Gjest Wrightandrong Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Har du virkelig følelser for fyren, og du opplever han har det samme, tenker jeg det kan være verdt et forsøk. Samtidig er det en del elementer å ta hensyn til, og anbefaler at du tar en skikkelig runde i tenkeboksen. Det er ikke noe poeng å ta en forhastet beslutning her.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er i 20 årene og han i 40 årene, vi begge eier eget sted og har jobb. Vi har ila de 3 årene vi har kjent hverandre hatt en veldig flørtete tone og vi har møttes for sex. Nå har han luftet tanken om at vi skal ta det enda lengre og hinter til et forhold. Han har også avsluttet meldinger med å si at han elsker meg. Jeg kjenner at følelsene mine begynner å åpne seg mer opp for at det potensielt kan bli noe mer mellom oss enn bare sex. Han har også sagt at han ønsker å gjøre meg gravid og at vi skal få barn sammen. Hva tenker dere andre her? Er det noen som har vært i en lignende situasjon?🙇♀️ Anonymkode: e65df...4b8 Har han barn fra før? Er du villig til å få barn med en aldrende mann(større risiko for div. medfødte lidelser hos barnet, med eldre far) og måtte ta det meste og etterhvert alt ansvaret selv, etter som han blir eldre? Anonymkode: 57141...9b4 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #7 Skrevet 1. september 2022 Det er ekstremt spesielt å snakke om å få barn med noen man ikke engang er i et forhold med. Tipper han begynner å bli redd for å bli gammel. Anonymkode: e680b...d1a 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #8 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har han barn fra før? Er du villig til å få barn med en aldrende mann(større risiko for div. medfødte lidelser hos barnet, med eldre far) og måtte ta det meste og etterhvert alt ansvaret selv, etter som han blir eldre? Anonymkode: 57141...9b4 Han har ikke barn fra før nei. Anonymkode: e65df...4b8
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #9 Skrevet 1. september 2022 40 åring ja.. er drøyt seint å få unger synes jeg. du vil merke alderen hans om 10 år Anonymkode: 0d273...e7d 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #10 Skrevet 1. september 2022 Hvor i 20årene er du? Jeg er 28år, elsker å ha sex med menn i 40-50åra....men barn og forhold? Nei takk, men som fast sexpartner: JA Anonymkode: 95803...0b3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #11 Skrevet 1. september 2022 Wrightandrong skrev (12 minutter siden): Har du virkelig følelser for fyren, og du opplever han har det samme, tenker jeg det kan være verdt et forsøk. Samtidig er det en del elementer å ta hensyn til, og anbefaler at du tar en skikkelig runde i tenkeboksen. Det er ikke noe poeng å ta en forhastet beslutning her. Dette blir veldig detaljert og det beklager jeg.🙇♀️ men de siste gangene vi har møttes og selvfølgelig ligget sammen så han holdt veldig rundt meg etterpå og jeg har ofte blitt over natten til dagen etterpå. Når han har kommet inn i meg så har han holdt skikkelig godt rundt meg og kysset meg lenge. Det har mer og mer gått over til kjæreste sex om du skjønner hva jeg mener. Anonymkode: e65df...4b8 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #12 Skrevet 1. september 2022 Det er forskjell på 29 og 41 f eks, og 21 og 49. Jeg er ikke direkte imot aldersforskjell, var selv fryktelig kåt på 40-åringer da jeg var 20, men som nåværende 38-åring er jeg ufattelig glad jeg fant en på samme alder. Vi giftet oss da vi var 23, fikk barn da vi var 25'ish, og har både hatt god økonomi og en trygg kjærlighet mellom oss hele veien. Begge to var forelsket, begge ville gifte seg, og begge ville ha barn tidlig i forholdet. Vi visste liksom bare at det skulle være oss. Men om du kjenner på usikkerhet, TS, så synes jeg du skal ha bremsene litt på. At HAN vil gjøre deg gravid har faktisk lite betydning for hva DU vil. Du er ung, du kan sikkert vente noen år med å få barn, og du bør absolutt ikke gå inn i et svangerskap uten en skikkelig lyst til det selv. Barn er en 18 år lang kontrakt man ikke kommer seg ut av, ikke engang om det blir slutt med barnefar. Selv et knakende godt og stabilt forhold kan knekke under vekten av barn, kjedelige rutiner og hverdagsliv. Så kanskje ikke hiv deg inn i et svangerskap før DU er eventuelt klar for det? Anonymkode: e31d8...e34 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #13 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor i 20årene er du? Jeg er 28år, elsker å ha sex med menn i 40-50åra....men barn og forhold? Nei takk, men som fast sexpartner: JA Anonymkode: 95803...0b3 25 Anonymkode: e65df...4b8
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #14 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er i 20 årene og han i 40 årene, vi begge eier eget sted og har jobb. Vi har ila de 3 årene vi har kjent hverandre hatt en veldig flørtete tone og vi har møttes for sex. Nå har han luftet tanken om at vi skal ta det enda lengre og hinter til et forhold. Han har også avsluttet meldinger med å si at han elsker meg. Jeg kjenner at følelsene mine begynner å åpne seg mer opp for at det potensielt kan bli noe mer mellom oss enn bare sex. Han har også sagt at han ønsker å gjøre meg gravid og at vi skal få barn sammen. Hva tenker dere andre her? Er det noen som har vært i en lignende situasjon?🙇♀️ Anonymkode: e65df...4b8 Tenker det høres flott ut. Dere har kjentes lenge, har relasjon som fungerer og begge vil ta den et skritt videre. Ofte funker det bra når ung kvinne og eldre mann får barn, da er ikke mannen så rastløs som yngre menn ofte er. Det økonomiske er også på plass. Lykke til! Anonymkode: 06c21...665 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #15 Skrevet 1. september 2022 Don Draper? Anonymkode: 6df3c...a05
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #16 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 25 Anonymkode: e65df...4b8 Ville tenkt meg om. Det er ikke alltid menn på førti uten barn ( har han hatt lengre og stabile forhold før?) som går etter yngre kvinner er modne til tross for alderen. En del av dem kan være vanskelig å leve med. Dere må jo i det minste være kjærester først. Allerede litt rart å si man vil gjøre sin ff gravid når dere ikke engang er sammen. Enig med andre, ikke ta noen forhastet beslutning. Anonymkode: f9709...18d 1
exictence Skrevet 1. september 2022 #17 Skrevet 1. september 2022 Synes det høres koselig og fint ut. Men du må jo ville det, selvfølgelig?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #18 Skrevet 1. september 2022 Har du et godt bilde av hvorfor han er singel i førtiårene? Om han for eksempel er ubrukelig på hjemmebane (og ble dumpet pga det) eller altfor glad i å leve fritt og uavhengig, så kan jo dette bli dine problemer å stri med hvis/når dere får barn sammen. Anonymkode: 72ce9...171
Veggdyret Skrevet 1. september 2022 #19 Skrevet 1. september 2022 Rett rekkefølge nå er: kjærester noen måneder, så samboere 2-3 år (gjerne forlovelse og ekteskap også) og SÅ kan dere begynne å prøve på barn. Vær så snill ikke bli gravid med en FF i din alder, du har tid til å vente på et skikkelig forhold - uansett om det er med han her heller om det blir med en annen mann fordi din FF feiger ut underveis eller stryker på samboertesten. 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #20 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du et godt bilde av hvorfor han er singel i førtiårene? Om han for eksempel er ubrukelig på hjemmebane (og ble dumpet pga det) eller altfor glad i å leve fritt og uavhengig, så kan jo dette bli dine problemer å stri med hvis/når dere får barn sammen. Anonymkode: 72ce9...171 Nei, jeg gjør egentlig ikke det og derfor jeg vil ha litt innspill på hva jeg burde gjøre. Han er glad i en fest, samtidig er han veldig glad i familien sin og tilbringer mye tid sammen med de. Men jeg aner jo ikke hvor mange forhold han har bak seg og hva han driver med når vi ikke er sammen, selv om han er flink til å sende snaps om han skal noe spesielt. Eneste jeg har sagt er at jeg vil ikke at han skal ha seg rundt så lenge vi driver å har sex, og det samme gjelder meg selvfølgelig. Har vært veldig bestemt på at han skal være clean og om han har hatt sex med noen andre i mellom tiden, noe jeg egentlig ikke har kunne nektet han siden vi ikke er kjærester, så har jeg sagt at jeg vil han skal bruke beskyttelse og det har han lovet å gjøre. Jeg testet meg for noen uker siden og har ikke fått påvist noen kjønnssykdommer så det virker som han holder ord på akkurat det heldigvis. Anonymkode: e65df...4b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå