Gå til innhold

Er det innafor å spør om sex med ei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jeg drikker ofte med og hun har sagt hun har lyst å prøvd jentesex. Hun har ikke direkte spurt om jeg vil, men kjenner at jeg egentlig har litt lyst. Hvordan bør jeg gå fram? Kan jeg spørre via melding om vi skal prøve det? Tips?

Anonymkode: 55b59...7f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke spurt direkte. Prøv å få hun på tomannshånd mens dere drikker og legg opp til litt klining, så ser du hvor det fører.

Anonymkode: 6db60...769

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ei jeg drikker ofte med og hun har sagt hun har lyst å prøvd jentesex. Hun har ikke direkte spurt om jeg vil, men kjenner at jeg egentlig har litt lyst. Hvordan bør jeg gå fram? Kan jeg spørre via melding om vi skal prøve det? Tips?

Hvis hun har lyst til å prøve jente sex, bør du jo helst være kvinne som spør.. Er du en kvinne, kan det å "prøve jentesex" være et hint. Er du en mann kan utfallet gå begge veier, hun må jo da i tilfelle være på vippepunket mellom hetero og lesbisk.. Men å spørre forsiktig burde jo ikke skade noen, dere er jo tross alt gode venner😉

Skrevet
On 9/1/2022 at 12:56 PM, AnonymBruker said:

Høres ut som et klart hint men det kan jo hende at det ikke er *deg* hun vil prøve jentesex med?

Spørsmålet blir da hvor gode venner er dere og vil det plage deg å miste henne som venn om du spør om sex og det skjærer seg? Om du kan tåle å miste henne som venn er det bare å spørre i vei. :)

Skrevet

Så utrolig avtennende å spørre om det. La det skje naturlig, der du prøver deg på henne en gang dere er sammen og det passer seg.

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg spurte en venninne en gang om det. Jeg spurte om jeg fikk kysse henne, hun sa ja. Begge ble etter hvert veldig kåte og endte opp i sengen hennes. Vi hadde mye sex i ungdommen. En deilig tid. Hadde nok hatt sex med henne igjen om sjansen hadde bydd seg. 

Anonymkode: f4a40...e6e

Skrevet

Ikke spør via tekst, i hvert fall! 

Anonymkode: 29bb6...faa

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2022 den 12.56):

Du sier et eller annet sånt som:

«Så du har lyst å prøve jentesex, altså? Det har faktisk jeg også… Så du må bare si i fra hvis du kjenner noen som du tror kunne vært gira, hehe.»

Da har du annonsert overfor henne at du også har lyst, uten at du teknisk sett har spurt henne helt direkte 😋 Og så er det bare å lene seg tilbake og vente og se om hun foreslår at dere to skal ha dere! Hvis ikke, så har du i det minste ikke tapt ansikt 🤷🏻‍♂️

Anonymkode: 6a1ff...321

• Liker 1
Skrevet

Det er vel bare å spørre? Hun har så godt som spurt deg. Gi henne masse komplimenter for å være åpen og direkte og for hvor deilig hun er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...