AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #61 Del Skrevet 5. september 2022 Istinde skrev (1 time siden): Men har du arva millioner, så hvorfor gå for å tjene noen få tusenlapper for ei veske? Jeg har ikke gidda - og jeg har også arva 😝👜😂 Som jeg har skrevet 2 ganger før her så kjøpte jeg ikke veska for å tjene på den, jeg kjøpte den fordi jeg syns den var fin. Det virker til at noen her har fullstendig oppheng i fiktive ting. Anonymkode: cc565...b59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #62 Del Skrevet 5. september 2022 Husker mange kjøpte det på ungdomsskolen. Typisk bimojenter. Så jeg har aldri likt dem, hverken jentene eller veskene. Visste ikke på den tiden at de var dyre heller, det er bare over hodet ikke min stil! Anonymkode: 66149...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gliffy Skrevet 5. september 2022 #63 Del Skrevet 5. september 2022 On 9/3/2022 at 5:27 PM, AnonymBruker said: Dette er i kategorien produkter folk kjøper fordi de er dyre, og ikke på tross av. Merkelig konsept i mitt hode, men det fungerer faktisk sånn. Anonymkode: cd3b4...d0d Vi mennesker er jo generelt veldig opptatt av å bli likt, og helst beundret. Hvor mange tror du hadde giddet å kave seg opp til toppen av Mount Everest hvis ingen fikke vite om 'bragden' etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 5. september 2022 #64 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 15.16): Jeg kjøpte en brukt/vintage LV Damier Azur GM Neverful i sommer. Arvet et par millioner. Hadde lyst og har alltid syns den har vært fin og ønsket meg ikke fake. Om noen år selger jeg den og tjener kanskje noen tusen. Kunne ikke tenkt meg samme med monogram, litt for flashy. Anonymkode: cc565...b59 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja, jeg arvet et par mill. Er vel ganske vanlig. Jeg kjøpte ikke veska for å tjene penger, men det er jo veldig sannsynlig at jeg gjør det. Anonymkode: cc565...b59 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har aldri skrevet at jeg har tenkt å tjene penger på vesken. Anonymkode: cc565...b59 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som jeg har skrevet 2 ganger før her så kjøpte jeg ikke veska for å tjene på den, jeg kjøpte den fordi jeg syns den var fin. Det virker til at noen her har fullstendig oppheng i fiktive ting. Anonymkode: cc565...b59 Ok 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #65 Del Skrevet 6. september 2022 Blåttvann skrev (9 timer siden): Og igjen leser du ikke hva jeg skriver, jeg sier at de som kjøper LV for å vise seg frem forstår jeg meg ikke på og de gjør det forgjeves når man kan kjøpe en fake veske, altså snakker jeg ikke om deg fordi du ikke er en av dem. Du virker ekstremt sår angående dette. Som jeg skriver. Typisk kvinner å forsøke å få inn stikk og såre, i stedet for å bare holde seg til saken. Så nei, jeg er ikke sår. Jeg er bare hinsides lei av at man skal snakke ned andres valg og preferanser, og da særlig i disse veske-trådene. Mens de som bruker vanvittige beløp på dyre biler og skiutstyr, det blir aldri diskutert her inne. Mulig fordi det da gjerne er menn som har slike preferanser.... Anonymkode: 778c4...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #66 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hva bruker du pengene dine på? Anonymkode: 778c4...115 Hvorfor er det relevant? Jeg har ikke startet denne tråden, bare svart på den. Jeg vet at ikke alle liker det jeg bruker penger på heller, men det er da ikke noe jeg bryr meg om. Det eneste dyre jeg kjøper er kamerautstyr, men brukt og da har du ikke rimeligere alternativ. En veske kan fås i alle prisklasser. Og igjen, menn kjøper også LV og det kan godt hende de føler seg like støtt av denne tråden som deg. Selv forstår jeg ikke hvorfor dere bryr dere så mye om andres meninger, det finnes ingen diskusjoner hvor alle er enige. Anonymkode: c8c6c...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 6. september 2022 #67 Del Skrevet 6. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som jeg skriver. Typisk kvinner å forsøke å få inn stikk og såre, i stedet for å bare holde seg til saken. Så nei, jeg er ikke sår. Jeg er bare hinsides lei av at man skal snakke ned andres valg og preferanser, og da særlig i disse veske-trådene. Mens de som bruker vanvittige beløp på dyre biler og skiutstyr, det blir aldri diskutert her inne. Mulig fordi det da gjerne er menn som har slike preferanser.... Anonymkode: 778c4...115 Stikk? Jeg må jo skrive det jeg tenker, slik du gjør. Du er ganske nedlatende i tråden, sier at folk som er uenige med deg misforstår hele LV-veskekonseptet og ikke skjønner noe om dette, du sier at jeg må bestemme meg om ett argument for å ikke kjøpe LV osv. Du er virkelig ikke bedre selv, der du dikterer hva andre skal mene og hvilke synspunkter de skal ha for å få din godkjennelse. Som om din mening et den eneste riktige. I tillegg virker det som du misforstår med vilje og tar ting personlig, noe folk gjerne gjør når de føler seg litt såra. Ps, det handler ikke om kjønn dette her. Mannen til pilotfrue er like harry der han bærer rundt på logovesker. Du husker kanskje toalettmappe-gate? Den sto pilotfruemannen i stor grad for. Endret 6. september 2022 av Blåttvann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #68 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (På 1.9.2022 den 12.55): LV er blodharry, ufattelig at noen bruker penger på slikt. Samme med chanel. Skal du ha noe unikt må du få noen til å sy en veske kun for deg, ikke kjøpe noe masseprodusert. Selv bruker jeg ikke penger på slikt, kjøper stort sett brukte ting. Undertøy/etc nytt. Men vesker, jakker, jeans, genser osv...brukt. Anonymkode: 055be...18d Anonymkode: 180ae...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #69 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg fikk en i gave og har aldri brukt den. Syns det er sykt flaut å drive å flashe dyre merker og ville følt meg mye mer utsatt for ran og tyveri. Vil ikke at noen skal tro at jeg er rik Anonymkode: 3e3b7...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #70 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk en i gave og har aldri brukt den. Syns det er sykt flaut å drive å flashe dyre merker og ville følt meg mye mer utsatt for ran og tyveri. Vil ikke at noen skal tro at jeg er rik Anonymkode: 3e3b7...240 De som er virkelig rike flasher seg ikke på den måten. Men kjøper heller kvalitet, uten flashy merker/logoer. Det er gjerne fattige/de som ønsker å fremstå som de har penger, som går med slikt. Anonymkode: 180ae...192 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #71 Del Skrevet 6. september 2022 Blåttvann skrev (1 time siden): Ps, det handler ikke om kjønn dette her. Mannen til pilotfrue er like harry der han bærer rundt på logovesker. Du husker kanskje toalettmappe-gate? Den sto pilotfruemannen i stor grad for. Og så var vi igjen tilbake til dette paret. Mulig det er en generasjonsgreie, jeg er jo som sagt 40+. Jeg har jo fått med meg hvem de er, men vet lite ut over det. Har ikke hørt om noe "toalettmape-gate" i alle fall? For meg er det veldig merkelig å la et influenserpar ødelegge et merke som har eksistert i 200 år, og nok vil vare i minst 200 til. Så mulig det er inn akkurat nå å hate logovesker og merkevesker. Men for meg er vesker noe mer tidløst og varig, den eldste jeg har er arv fra bestemor, kjøpt for 60 år siden. Og den nyeste håper jeg "lever" like lenge gjennom generasjonene. At det kommer og går fake i mellomtiden bryr jeg meg ekstremt lite om. Anonymkode: 778c4...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 6. september 2022 #72 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og så var vi igjen tilbake til dette paret. Mulig det er en generasjonsgreie, jeg er jo som sagt 40+. Jeg har jo fått med meg hvem de er, men vet lite ut over det. Har ikke hørt om noe "toalettmape-gate" i alle fall? For meg er det veldig merkelig å la et influenserpar ødelegge et merke som har eksistert i 200 år, og nok vil vare i minst 200 til. Så mulig det er inn akkurat nå å hate logovesker og merkevesker. Men for meg er vesker noe mer tidløst og varig, den eldste jeg har er arv fra bestemor, kjøpt for 60 år siden. Og den nyeste håper jeg "lever" like lenge gjennom generasjonene. At det kommer og går fake i mellomtiden bryr jeg meg ekstremt lite om. Anonymkode: 778c4...115 Det er jo du som prøvde å gjøre dette til en kjønnskamp, men fordi du tar helt feil så må man da komme med et kjent eksempel som har vært på TV, ellers hadde du vel bare avblåst hele argumentet som kvinnehat fordi man ikke hadde eksempler på menn som var opptatt av logovesker og flashing. Og igjen handler det ikke om merket i seg selv, det handler om logoproduktene til merket. Fin historie om vesken til bestemoren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 7. september 2022 #73 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg synes LV vesker er stygge. Har ikke sett en eneste fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #74 Del Skrevet 7. september 2022 Istinde skrev (På 5.9.2022 den 20.42): Men har du arva millioner, så hvorfor gå for å tjene noen få tusenlapper for ei veske? Jeg har ikke gidda - og jeg har også arva 😝👜😂 Kanskje derfor denne brukeren fortsetter være millionær ettersom tiden går - fordi de tenker på inntjening ikke bare bruk og bruk.. Anonymkode: a877c...e54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 7. september 2022 #75 Del Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Kanskje derfor denne brukeren fortsetter være millionær ettersom tiden går - fordi de tenker på inntjening ikke bare bruk og bruk.. Anonymkode: a877c...e54 Og sikkert derfor jeg driter i å kjøpe en LV 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #76 Del Skrevet 7. september 2022 On 9/5/2022 at 11:01 AM, AnonymBruker said: De er jo fake Anonymkode: 08eaa...380 ?? Anonymkode: 4f50b...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #77 Del Skrevet 7. september 2022 On 9/6/2022 at 9:53 AM, Blåttvann said: Du husker kanskje toalettmappe-gate? Hva var det? Anonymkode: 4f50b...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2022 #78 Del Skrevet 8. september 2022 AnonymBruker skrev (På 5.9.2022 den 11.02): Jeg har aldri skrevet at jeg har tenkt å tjene penger på vesken. Anonymkode: cc565...b59 Nei, men du nevnte penger ved videresalg. Anonymkode: e5177...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå