AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #41 Del Skrevet 4. september 2022 Synes noen av veskene til LV er fine, men ikke de brune/klassiske: Anonymkode: c3976...88d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #42 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Synes noen av veskene til LV er fine, men ikke de brune/klassiske: Anonymkode: c3976...88d Jeg kan si meg enig i at helsort er penere enn det brune klassiske mønsteret, men med den store logoen der var ingen av disse pene altså. Anonymkode: c8c6c...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #43 Del Skrevet 5. september 2022 Blåttvann skrev (20 timer siden): Nei, jeg gjør ikke det nei, jeg sier at folk som kjøper logo-vesker for å flashe pengene sine gjør det forgjeves fordi de kunne kjøpt fake og kommet helt fint unna med det. Folk som kjøper flashy vesker for å flashe penger gjør det jo bare for det, flashing. Du kan ikke bare fremheve deler av en setningen jeg skriver og tro du har et argument... 😅 Og igjen denne misforståelsen at man kjøper vesker for å vise seg frem. Jeg kjøper ting fordi jeg liker tingen. Flashing ble jeg ferdig med i tenårene, med buffalosko og miss-sixty jeans. Nå er jeg en godt gift økonom på drøye 40, og liker fine vesker jeg kan ha i mange år. Og ikke minst, til alle kvinner i denne tråden; Hvorfor skal alltid vesker angripes? Men at mannen kjøper seg ny bil unødvendig ofte, gjerne av dyrt merke, og skal ha tilleggsutstyr, det er mye mer flashing enn en veske i min verden. Og ikke minst en mye større utgiftspost. Men det angripes aldri med ordbruken jeg ser i denne tråden. For kvinner elsker virkelig å forsøke å snakke ned andre kvinner. Anonymkode: 778c4...115 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #44 Del Skrevet 5. september 2022 LV-ting har et stygt design og jeg ville aldri hatt noe av det. Noen mennesker lar seg lett lede og gjør som de blir befalt av moten og omgivelsene. Å ha mye penger betyr ikke at en har god smak. Anonymkode: 9f2e1...745 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #45 Del Skrevet 5. september 2022 Det morsomste er jo de som er kledd fra topp til TÅ med LV! Så dette i helga på en flyplass, han hadde hele pakka...veske, caps, klær etc. 100% dekket av LV logoer hele mannen. Anonymkode: 055be...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #46 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): LV-ting har et stygt design og jeg ville aldri hatt noe av det. Noen mennesker lar seg lett lede og gjør som de blir befalt av moten og omgivelsene. Å ha mye penger betyr ikke at en har god smak. Anonymkode: 9f2e1...745 Hva bruker du pengene dine på, som ingen andre har? Supert om du kan lære opp oss som blir lurt til å ta feil valg.... Anonymkode: 778c4...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #47 Del Skrevet 5. september 2022 Istinde skrev (23 timer siden): 😂😂😂😂 Arvet et par millioner, kjøpt for å tjene kanskje noen tusen 👜💸💸💸💸 Morroklumpen 😂 Ja, jeg arvet et par mill. Er vel ganske vanlig. Jeg kjøpte ikke veska for å tjene penger, men det er jo veldig sannsynlig at jeg gjør det. Anonymkode: cc565...b59 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #48 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, jeg arvet et par mill. Er vel ganske vanlig. Jeg kjøpte ikke veska for å tjene penger, men det er jo veldig sannsynlig at jeg gjør det. Anonymkode: cc565...b59 Hvis du har tenkt til å tjene penger på videresalg bør du gå for Hermes Anonymkode: e5177...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #49 Del Skrevet 5. september 2022 De er jo fake Anonymkode: 08eaa...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #50 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du har tenkt til å tjene penger på videresalg bør du gå for Hermes Anonymkode: e5177...1d3 Jeg har aldri skrevet at jeg har tenkt å tjene penger på vesken. Anonymkode: cc565...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #51 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De er jo fake Anonymkode: 08eaa...380 Du tror alle er fake? ok Anonymkode: cc565...b59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 5. september 2022 #52 Del Skrevet 5. september 2022 Vil heller bli sett med en møkkete rema1000-pose tredd nedover hodet enn denne styggedommen der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #53 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): LV-ting har et stygt design og jeg ville aldri hatt noe av det. Noen mennesker lar seg lett lede og gjør som de blir befalt av moten og omgivelsene. Å ha mye penger betyr ikke at en har god smak. Anonymkode: 9f2e1...745 Det stygge designet som du aldri ville hatt noe av, ville ikke overlevd i alle disse årene alene fordi folk lar seg lede . Det er ikke trend, siste skrik, høstens « må ha» . Mange synes dette er fint. Nei, og ha mye penger betyr ikke at en har god smak, smak er uansett individuelt. Anonymkode: 2ea23...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #54 Del Skrevet 5. september 2022 Jeg kjøpte min for 30 år siden og syns det er trist at jeg ikke kan bruke den lengre fordi det er blitt en merkevare folk henger seg opp i... Anonymkode: a877c...e54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #55 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Og igjen denne misforståelsen at man kjøper vesker for å vise seg frem. Jeg kjøper ting fordi jeg liker tingen. Flashing ble jeg ferdig med i tenårene, med buffalosko og miss-sixty jeans. Nå er jeg en godt gift økonom på drøye 40, og liker fine vesker jeg kan ha i mange år. Og ikke minst, til alle kvinner i denne tråden; Hvorfor skal alltid vesker angripes? Men at mannen kjøper seg ny bil unødvendig ofte, gjerne av dyrt merke, og skal ha tilleggsutstyr, det er mye mer flashing enn en veske i min verden. Og ikke minst en mye større utgiftspost. Men det angripes aldri med ordbruken jeg ser i denne tråden. For kvinner elsker virkelig å forsøke å snakke ned andre kvinner. Anonymkode: 778c4...115 Hvorfor handler dette om kvinner? Jeg kjenner både menn og kvinner som kjøper LV-produkter for å føle seg rike. Jeg forstår ikke behovet, uansett kjønn. Jeg synes de er stygge, mest pga logoene og fargene. Jeg forstår heller ikke de som flasher med Porsche om du forstår den analogien bedre. Jeg vil ha en driftssikker bil. Når det lages en tråd så svarer man bare på spørsmålet. Jeg har vanskelig for å tro at noen kjøper LV fordi de er unike, for det er de ikke, men noen synes sikkert de er fine. Alle jeg kjenner med LV er derimot sånne «wannabe status mennesker» og kjøper det fordi det er dyrt. Det er bare min erfaring. Anonymkode: c8c6c...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kraftwerk Skrevet 5. september 2022 #56 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (På 1.9.2022 den 12.50): Har folk flest så høy inntekt at prisen for en slik veske er småpenger? Jeg kan også kjøpe en slik uten å gå i minus på kontoen min, men synes det er ekstremt mye bare for en veske og jeg tilhører ikke den rike klassen så synes det blir litt dumt av meg å komme med en dyr veske mens resten består seg av klær fra de vanlige butikkene. Bruker folk en hel mnd lønn på disse fordi de er så unike og fine, eller er det fordi de føler seg rikere med de? Anonymkode: f43e4...1ec De fleste jeg kjenner og vet om, med LV veske har kjøpt dem brukt på Finn.no. Da er det jo vesentlig mye mer billigere 😊. Når man bryr seg ekstremt mye om mainstream "mote" så er det enkelt å slenge seg på sikkert, for mange unge jenter er det viktig å ha Parajumper, Uggs eller Monclairs og LV vesker. Ironisk at resten av klærne bare er billig ræl, men sånn er det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #57 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Synes noen av veskene til LV er fine, men ikke de brune/klassiske: Anonymkode: c3976...88d Jeg ville aldri hatt en LV veske selv, men personlig syntes jeg designet er tidløst. Før i tiden brukte folk tunge kofferter med dette designet på - og det syntes jeg er litt tøft. Jeg har selv flere vesker fra Marc Jacobs som jeg har kjøpt rundt i verden, på MJ butikker. Grunnen til at jeg har kjøpt de, er jo ikke fordi jeg vil flashe - det er jo fordi jeg bruker vesker, og når man bruker vesker så mye som meg, så er det fint å ha en slitesterk veske av god kvalitet. 😊 Tror også det er hva andre folk tenker, når de kjøper dyre vesker. Og at de er fine, og kanskje at de vil vise det frem. Alle er forskjellige. Anonymkode: b47c9...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #58 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor handler dette om kvinner? Jeg kjenner både menn og kvinner som kjøper LV-produkter for å føle seg rike. Jeg forstår ikke behovet, uansett kjønn. Jeg synes de er stygge, mest pga logoene og fargene. Jeg forstår heller ikke de som flasher med Porsche om du forstår den analogien bedre. Jeg vil ha en driftssikker bil. Når det lages en tråd så svarer man bare på spørsmålet. Jeg har vanskelig for å tro at noen kjøper LV fordi de er unike, for det er de ikke, men noen synes sikkert de er fine. Alle jeg kjenner med LV er derimot sånne «wannabe status mennesker» og kjøper det fordi det er dyrt. Det er bare min erfaring. Anonymkode: c8c6c...ad7 Hva bruker du pengene dine på? Anonymkode: 778c4...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istinde Skrevet 5. september 2022 #59 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, jeg arvet et par mill. Er vel ganske vanlig. Jeg kjøpte ikke veska for å tjene penger, men det er jo veldig sannsynlig at jeg gjør det. Anonymkode: cc565...b59 Men har du arva millioner, så hvorfor gå for å tjene noen få tusenlapper for ei veske? Jeg har ikke gidda - og jeg har også arva 😝👜😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 5. september 2022 #60 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Og igjen denne misforståelsen at man kjøper vesker for å vise seg frem. Jeg kjøper ting fordi jeg liker tingen. Flashing ble jeg ferdig med i tenårene, med buffalosko og miss-sixty jeans. Nå er jeg en godt gift økonom på drøye 40, og liker fine vesker jeg kan ha i mange år. Og ikke minst, til alle kvinner i denne tråden; Hvorfor skal alltid vesker angripes? Men at mannen kjøper seg ny bil unødvendig ofte, gjerne av dyrt merke, og skal ha tilleggsutstyr, det er mye mer flashing enn en veske i min verden. Og ikke minst en mye større utgiftspost. Men det angripes aldri med ordbruken jeg ser i denne tråden. For kvinner elsker virkelig å forsøke å snakke ned andre kvinner. Anonymkode: 778c4...115 Og igjen leser du ikke hva jeg skriver, jeg sier at de som kjøper LV for å vise seg frem forstår jeg meg ikke på og de gjør det forgjeves når man kan kjøpe en fake veske, altså snakker jeg ikke om deg fordi du ikke er en av dem. Du virker ekstremt sår angående dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå