Trude.lutt.lutt Skrevet 1. september 2022 #1 Del Skrevet 1. september 2022 (endret) Hva er din favoritt podcast? Trenger noen nye å høre på..... Har hørt på mange -what makes a killer -crime junkie -my favorite murder -crime weekly - The dekk Osv..... Endret 1. september 2022 av Trude.lutt.lutt . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 1. september 2022 #2 Del Skrevet 1. september 2022 Hører nesten bare på norske jeg, da. Kommer med de likevel Truecrimepodden, Synderne, Virkelig Grusomt, Henrettelsespodden (kanskje ikke true crime sånn sett, men ganske spennende), Hold Pusten, Truecrimepodden dokumentar og True crime with Kendall Rae! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice-91 Skrevet 2. september 2022 #3 Del Skrevet 2. september 2022 Big mad true crime er veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 2. september 2022 #4 Del Skrevet 2. september 2022 Jeg hører ekstremt mye på podcast, og er kjemperedd for å anbefale "feil" for feil person 😅 Jeg liker gjerne at det er en progresjon i historien, slik at det ikke bare er en person som forteller om en sak som er ferdig og avgjort. Og jeg liker at det gjøres intervjuer med mennesker som har ulikt syn på saken. I tillegg ser jeg også mye dokumentarer, så de alle mest kjente sakene, kjenner jeg fra før. Har man ikke hørt S town og Serial, må man jo begynne med det. Noen andre som er et "must" er: The Shrink Next Door Bonaparte Twin flames Up and Vanished Someone Knows Something Missing and murdered – finding Cleo In the dark. Liker du ikke å høre engelske podcaster, men svensk er ok: rettegangspodden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 2. september 2022 #5 Del Skrevet 2. september 2022 Liker godt The murder squad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. september 2022 #6 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Jeg hører ikke veldig mye true crime, men S-town likte jeg overraskende godt, anbefales Birgitte Tengs podcasten til vg er også veldig bra laget synes jeg, den saken i seg selv er så tragisk og absurd, at det nesten ikke er til å tro Endret 2. september 2022 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 2. september 2022 #7 Del Skrevet 2. september 2022 Rumle skrev (14 minutter siden): Jeg hører ikke veldig mye true crime, men S-town likte jeg overraskende godt, anbefales Birgitte Tengs podcasten til vg er også veldig bra laget synes jeg, den saken i seg selv er så tragisk og absurd, at det nesten ikke er til å tro Enig. Både NRK og VG er veldig gode på podcaster. Birgitte Tengs er en tragisk sak, og jeg får utrolig vondt av hele familien som har blitt splittet på grunn av denne saken. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. september 2022 #8 Del Skrevet 2. september 2022 Helene1982 skrev (1 time siden): Enig. Både NRK og VG er veldig gode på podcaster. Birgitte Tengs er en tragisk sak, og jeg får utrolig vondt av hele familien som har blitt splittet på grunn av denne saken. Enig, og den saken bare fortsetter og fortsetter jo, det er så trist alt sammen, så mye smerte 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 2. september 2022 #9 Del Skrevet 2. september 2022 Ingen over og ingen ved siden av : CRIME JUNKIE! Men det er flere andre gode altså. - Counter clock - The teachers Pet - The deck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 2. september 2022 #10 Del Skrevet 2. september 2022 Plengionika skrev (18 minutter siden): Ingen over og ingen ved siden av : CRIME JUNKIE! Men det er flere andre gode altså. - Counter clock - The teachers Pet - The deck Bortsett fra The teachers pet, ser jeg at du liker kortere historier enn hva jeg som regel foretrekker. Jeg har falt litt av rettsaken til The teachers pet, da jeg føler de snakker litt for mye om hvor viktig podcasten var for at "noen" ble siktet, og mye føleri og at det generelt går litt sakte og repeteres mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 2. september 2022 #11 Del Skrevet 2. september 2022 Rumle skrev (29 minutter siden): Enig, og den saken bare fortsetter og fortsetter jo, det er så trist alt sammen, så mye smerte Jeg ser glasshuset jeg sitter i her i en true crime tråd på nett, men selv om jeg selv og "folket" ønsker en rask løsning på en alvorlig kriminell handling, som gjør at vi kan føle oss utrygge, håper jeg politiet har lært at vi alle er tjent med at alle steiner må snus, før man konkluderer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 2. september 2022 #12 Del Skrevet 2. september 2022 Helene1982 skrev (23 minutter siden): Bortsett fra The teachers pet, ser jeg at du liker kortere historier enn hva jeg som regel foretrekker. Jeg har falt litt av rettsaken til The teachers pet, da jeg føler de snakker litt for mye om hvor viktig podcasten var for at "noen" ble siktet, og mye føleri og at det generelt går litt sakte og repeteres mye. Både og. Hvis jeg har bedre tid kan jeg høre lengre historier, men sånn ellers i hverdagen passer det seg best med en historier her og en der. Forresten er boken om Hagen (ligger på fabel) å anbefale. Gjelder forøvrig Birgitte Tengs og Baneheia og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 2. september 2022 #13 Del Skrevet 2. september 2022 Plengionika skrev (3 minutter siden): Både og. Hvis jeg har bedre tid kan jeg høre lengre historier, men sånn ellers i hverdagen passer det seg best med en historier her og en der. Forresten er boken om Hagen (ligger på fabel) å anbefale. Gjelder forøvrig Birgitte Tengs og Baneheia og. Jeg hører podcaster mens jeg jobber, på vei til og fra jobb og når jeg gjør husarbeid, så internett kan ikke holde følge med meg 😅 Når det er sagt, bruker jeg mye fritid på dokumentarer, så jeg hadde fått til å lese en bok, om jeg hadde prioritert det. Hagensaken – jeg vet ikke hvor jeg skal begynne en gang. jeg har lest tusenvis av sider på ulike forum. Jeg liker at politiet har lært at man ikke må sette på skylapper, men jobbe systematisk og grundig, og jeg er ikke sikker på hva som har skjedd, men jeg har utrolig mange spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. september 2022 #14 Del Skrevet 2. september 2022 Helene1982 skrev (44 minutter siden): Jeg ser glasshuset jeg sitter i her i en true crime tråd på nett, men selv om jeg selv og "folket" ønsker en rask løsning på en alvorlig kriminell handling, som gjør at vi kan føle oss utrygge, håper jeg politiet har lært at vi alle er tjent med at alle steiner må snus, før man konkluderer. Man kan alltids håpe. Dvs, de har jo allerede lært mye av denne saken, mtp hvordan de utdanner nye etterforskere osv, og det er jo veldig bra, men for en høy pris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 2. september 2022 #15 Del Skrevet 2. september 2022 (endret) Rumle skrev (1 time siden): Man kan alltids håpe. Dvs, de har jo allerede lært mye av denne saken, mtp hvordan de utdanner nye etterforskere osv, og det er jo veldig bra, men for en høy pris. Jeg er med på man at må være effektiv, selv om man jobber for staten, men å gi opp i en drapssak der det er flere ledetråder å etterforske, synes jeg ikke ser bra ut for det norske rettsystemet. Når det er sagt, må de før eller senere si: Nok er nok, og høre hva som blir lagt frem i retten. Et stort problem i denne saken, for snokere som meg, har jo vært at det er umulig å vite hva som er sant og hva som er triks, både fra media og politiet, samtidig er det åpenbart ikke min jobb å løse eller mene noe om saken, men … Endret 2. september 2022 av Helene1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonobilis Skrevet 5. september 2022 #16 Del Skrevet 5. september 2022 Det åpenbare svaret er True Crime Garage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå