AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Ble dere smertefrie? Bedre? Anonymkode: a9cee...985
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Ble bedre en periode. Og så ble det verre igjen. Men jeg har flere prolapser så det er vanskelig å si om den de opererte ble verre eller om en av de andre som ikke plaget meg er det som gjør vondt nå. Anonymkode: 009b1...c84 1
Gjest Smeltemann Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Etter 2 operasjoner ble jeg såppas at jeg er i jobb og fungerer på et vis.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Jeg ble operert i nakken, veldig bra resultat.Masse trening for å få tilbake styrken i de tidligere lammede områdene i etterkant. Anonymkode: b6353...b0b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 operert i ryggen - lang rekonvalens, mye trening og fortsatt plaget med smerter men ikke så ille som på det verste med prolapsen da jeg hverken kunne sitte, gå på do eller på noen måte fungere normalt. Anonymkode: 2e60b...e39
Enkefrue Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 2 ganger i ryggen. Hadde 2 prolapser. Har et realt kink fra til til annen, men bortsett fra det er jeg ganske bra. Jobber 100% i barnehage, så kanskje ikke den mest ergonomisk jobben men… 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #7 Skrevet 1. september 2022 Styrketrening er så viktig.....løfter du skikkelig vekter 2 ganger i uken så hjelper det utrolig mye. Markløft for eks. Anonymkode: 10166...0f4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #8 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble bedre en periode. Og så ble det verre igjen. Men jeg har flere prolapser så det er vanskelig å si om den de opererte ble verre eller om en av de andre som ikke plaget meg er det som gjør vondt nå. Anonymkode: 009b1...c84 Har det likedan - dessverre. . Har 2 prolapser. Det mest symptomgivende ble operert for noen måneder siden, og jeg ble i en periode mye bedre. Har for noen uker siden fått oppbluss av smerter igjen, og det er stilt spørsmål om det er prolapset som ikke ble operert som har forverret seg. Så skal ta ny MR om noen dager. Anonymkode: a9fa2...679
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #9 Skrevet 1. september 2022 Naivt spørsmål kanskje, men jeg trodde at en prolaps i ryggen gikk ut på at skivene i ryggraden glir fra hverandre fordi skjelettmuskulaturen blir for slapp til å holde skivene på plass i forhold til hverandre? Hva går kirurgien ut på? Anonymkode: b8472...063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå