MiniMjau Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 Håper den får nytt hjem, siden den er så lei av de andre pusene. http://www.dooa.no/omplassering/mndsdyr/hockey.asp
Ciara Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 Nydelig katt som høres veldig sjarmerende ut
Gjest *Snart medlem* Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 Den pusen ville jeg gjerne tatt hånd om.... hadde jeg ikke bodd i Danmark....
Gjest gjest1 Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 Åååh han så så tøff ut :D Skulle ønske jeg fikk lov å ha fler katter her jeg bor, men det er desverre okkupert av en 9 år gammel liten bollepus!
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #5 Skrevet 26. november 2005 Se på alle de sidene med dyr som er tilgjengelig for omplassering! Skremmende at den bruk og kast holdningen mange av oss har i dag, også ser ut til å gjelde dyr.
Gjest Gjest_ajax_* Skrevet 27. november 2005 #6 Skrevet 27. november 2005 Se på alle de sidene med dyr som er tilgjengelig for omplassering! Skremmende at den bruk og kast holdningen mange av oss har i dag, også ser ut til å gjelde dyr. ← Er så utrolig enig med deg! Har selv en katt som mest sannsynlig har blitt forlatt og en som er funnet utsultet i skogen! Skulle nesten ønsket de kunne snakke, hadde vært interesant å høre historiene! Mine katter har det i allefall veldig bra nå
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #7 Skrevet 27. november 2005 Satt og leste om en kattefamilie som ble kastet ut fra 5.etasje fordi eierne var leie av dem. Helt sjokkerende. Vil oppfordre alle til å støtte dyrebeskyttelsen dersom de har mulighet enten ved frivillig arbeid eller donasjoner.
Gjest Ulfern Skrevet 27. november 2005 #8 Skrevet 27. november 2005 Jeg støtter ved å legge ut rottegift. Holder det eller?
Gjest Miloine Skrevet 29. november 2005 #9 Skrevet 29. november 2005 (endret) Jeg støtter ved å legge ut rottegift. Holder det eller? ← bare du eter giften sjæl så...er det veldig greit det, men med dine uttalelser er du mest sannsynlig forgifta fra før Endret 29. november 2005 av Miloine
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #10 Skrevet 29. november 2005 bare du eter giften sjæl så...er det veldig greit det, men med dine uttalelser er du mest sannsynlig forgifta fra før ← Hehe, så moro det er med folk som lar seg provosere så lett.
Gjest Spacegirl Skrevet 29. november 2005 #11 Skrevet 29. november 2005 Så fin pus. Får så lyst til å ta til meg alle de kattene som trenger nye hjem, men jeg har bestemt meg for å være streng med meg selv og sette grensa ved 2 katter. Har en slektning som huser 15 katter og der vil ikke jeg ende . Men de er jo så søte
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #12 Skrevet 29. november 2005 Så fin pus. Får så lyst til å ta til meg alle de kattene som trenger nye hjem, men jeg har bestemt meg for å være streng med meg selv og sette grensa ved 2 katter. Har en slektning som huser 15 katter og der vil ikke jeg ende . Men de er jo så søte ← I know.... Har fryktelig lyst på en katt til, men selv om jeg vet at jeg hadde greid å ta meg av den synes jeg ikke det er rettferdig overfor pusen min som har vært enerådende hussjef i 14 år. Men man kan jo hjelpe til ved å fjernadoptere dyr hos dyrebeskyttelsen, melde seg som frivillig hos dem osv.
Lillesøster Skrevet 30. november 2005 #13 Skrevet 30. november 2005 Når gamlemor forsvinner kommer jeg til å ta meg en tur dit for å finne en lekekamerat til minstemannen.
Gjest Miloine Skrevet 1. desember 2005 #14 Skrevet 1. desember 2005 Hehe, så moro det er med folk som lar seg provosere så lett. ← ja, ikke sant.
Gjest baby-E Skrevet 1. desember 2005 #15 Skrevet 1. desember 2005 det er utrolig mange katter der! Når jeg var der ffor en uke siden hadde 86 katter! Og det var flere på venteliste for å komme inn!!! Det er helt sykt hvor lett folk tar det å ha katter, og når de ikke vil ha den lenger så er det ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå