AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Jeg skal ut og fly alene for første gang. Når jeg sjekker inn manuelt i skranken. Hva skal jeg vise frem? Pass/ID er selvsagt. Men må jeg vise fram billetten også? De har vel det på datamaskinen under mitt navn uansett? Da slipper jeg å printe ut siden jeg ikke har printer. Anonymkode: 42ed4...261
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Pass/id kort ja. Kan jo bare vise billetten/bookingbudsjettet på telefonen. Trenger ikke printe ut. Samme ved visum (om du må ha det dit du reiser). Kan vise visum på tlf, trenger ikke printe det ut Anonymkode: 6e59e...dac
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Bookingnummeret* Anonymkode: 6e59e...dac
Gjest Muffin man Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Kommer an på hvor du skal reise. Uansett er det lurt å ha med ID/pass og billetten/referansen på billetten hvis du skal sjekke inn manuelt. Denne får du åpnet via telefonen din
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Hvilket flyselskap? Noen er vel fortsatt nazi på at du skal ha printet ut billett? Noen som RyanAir? Eller er det slutt på det? Anonymkode: 2d442...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå