Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren har hatt et tøft år. Både med barn, økonomi , flytting og alt føles bare som hverdag. Jeg har begynt å kjede meg og føle at jeg bare er her for å lage middag og gjøre husmor ting. 
han er super snill og ikke noe galt med han overhode. Det har bare blitt for mye rutine . 
noen som har tips og forslag til h ordna bryte dette og få det morsomt sammen igjen , noen som har snakket med fsmilie vern kontoret ? Kan de hjelpe eld noe . 
ja vi snakker sammen men det skjer ikke noe for vi har på en måte bare kommet inn e en kjedelig runddans 

Anonymkode: 63596...19c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler å oppsøke fvk før det går for lenge med dårlig stemning. Mange oppsøker fvk når d allerede er for sent å reparere.

Anonymkode: a9759...9c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg og samboeren har hatt et tøft år. Både med barn, økonomi , flytting og alt føles bare som hverdag. Jeg har begynt å kjede meg og føle at jeg bare er her for å lage middag og gjøre husmor ting. 
han er super snill og ikke noe galt med han overhode. Det har bare blitt for mye rutine . 
noen som har tips og forslag til h ordna bryte dette og få det morsomt sammen igjen , noen som har snakket med fsmilie vern kontoret ? Kan de hjelpe eld noe . 
ja vi snakker sammen men det skjer ikke noe for vi har på en måte bare kommet inn e en kjedelig runddans 

Dumt å gjøre det slutt fordi man kjeder seg. Finn på noe sammen!

Anonymkode: dec5e...e60

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Anbefaler å oppsøke fvk før det går for lenge med dårlig stemning. Mange oppsøker fvk når d allerede er for sent å reparere.

Anonymkode: a9759...9c5

Skal ringe de , takk takk 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dumt å gjøre det slutt fordi man kjeder seg. Finn på noe sammen!

Var jo derfor jeg spurte om tips. Kanskje lese en gang til før man gir dumme svar 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Finn på noe sammen!

Mens de små barna er hjemme alene i det nye hjemmet sitt? 

Anonymkode: b353d...6b5

Skrevet

Vi har ikke barn ennå men gikk på familievernkontoret en stund. For oss var det en stor hjelp. Vi hadde hatt dårlig kommunikasjon, konflikter og jeg hadde mange vonde følelser som vi aldri hadde funnet en løsning på. Det hjalp også at vi begge likte dem som vi snakket med og følte at de forsto oss. Men det krever mye arbeid, som oftest er det små endringer som må til og da må begge være villig til å se hva de kan gjøre annerledes

Anonymkode: 3dce7...968

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...