AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Jeg kjeder meg hjemme i dag og har lyst til å bake noe. Må være noe som er greit å fryse ned. Tenkte på kanelboller, men vet ikke. Noen tips til noe digg jeg kan bake? Er det en spesiell oppskrift du bruker fra nett så sleng gjerne med link 😋 Anonymkode: 8164f...e28
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Kanelsnurrer er alltid godt og en god klassiker! Men om du vil bake noe som er fornuftig, er horn med ost og skinke min alltid GO-TO. Så har jeg mat jeg kan enkelt ta opp fra fryseren Anonymkode: 6ca05...65f 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanelsnurrer er alltid godt og en god klassiker! Men om du vil bake noe som er fornuftig, er horn med ost og skinke min alltid GO-TO. Så har jeg mat jeg kan enkelt ta opp fra fryseren Anonymkode: 6ca05...65f Åh horn er det lenge siden jeg har laget! Det er snadder 😋 og hakket sunnere enn kanelboller 😂 Anonymkode: 8164f...e28 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Vaniljehorn! 😍 Litt som horn med ost og skinke, bare at deigen der byttes ut med bolledeig, og fyllet med vaniljekrem. Skummelt godt. 😅 Anonymkode: d68da...f2a 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vaniljehorn! 😍 Litt som horn med ost og skinke, bare at deigen der byttes ut med bolledeig, og fyllet med vaniljekrem. Skummelt godt. 😅 Anonymkode: d68da...f2a Ojoj 🙈 hørtes skummelt godt ut! Anonymkode: 8164f...e28
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ojoj 🙈 hørtes skummelt godt ut! Anonymkode: 8164f...e28 Haha ja, de er virkelig skummelt gode.. 😅 Kan ikke lage de for ofte, for å si det sånn. Anonymkode: d68da...f2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå