AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #21 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): De er helt rå😁Men jeg har ikke økonomi til en så dyr bil🥴Og så bor jeg i en by, med dårlig plass til parkering. I en drømmeverden hadde jeg hatt LC👌Og kjørt hard core rally i skauen😂 Anonymkode: e23a0...cc5 Men når du først er inne på Yaris Cross, har du sett på Toyota C-HR? Passer både i byen og i skauen Anonymkode: 44076...9d9 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #22 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men når du først er inne på Yaris Cross, har du sett på Toyota C-HR? Passer både i byen og i skauen Anonymkode: 44076...9d9 Jeg er dessverre mest i byen😅kjenner det er veldig vanskelig å bestemme seg for bil; har lite peiling, og det er alltid negative ting med ethvert bilmerke hehe. Og noe som også er vanskelig, er om jeg burde satse på hybrid, selv om jeg per i dag ikke har lademulighet. Kommer ikke til å bo på samme sted mer enn to-tre år til. Bensin virker jo mest fornuftig, med tanke på småkjøringen min🧐Tar gjerne i mot innspill, og tips om andre merker. Den må ikke være døll og kjedelig. Nå vil jeg ha litt fart, firehjulstrekk og style👌Hehe mulig både volvo og toyota må vike😅 Anonymkode: e23a0...cc5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #23 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er dessverre mest i byen😅kjenner det er veldig vanskelig å bestemme seg for bil; har lite peiling, og det er alltid negative ting med ethvert bilmerke hehe. Og noe som også er vanskelig, er om jeg burde satse på hybrid, selv om jeg per i dag ikke har lademulighet. Kommer ikke til å bo på samme sted mer enn to-tre år til. Bensin virker jo mest fornuftig, med tanke på småkjøringen min🧐Tar gjerne i mot innspill, og tips om andre merker. Den må ikke være døll og kjedelig. Nå vil jeg ha litt fart, firehjulstrekk og style👌Hehe mulig både volvo og toyota må vike😅 Anonymkode: e23a0...cc5 Det er ikke alle hybrider som må (eller kan) lades. Men hvis du vil ha noe sprekt er det i hvert fall bare å legge Toyota på hylla med en gang 😅 Anonymkode: 44076...9d9
AliceNextDoor Skrevet 3. september 2022 #24 Skrevet 3. september 2022 Den bilen med Volvo Selekt. Selekt er en utmerket pakke som gir deg god garanti og jeg syntes finansieringen samt forsikringen jeg ble tilbydt via Volvia var veldig god. At Toyota har så god kvalitet er dessverre ikke tilfelle lengre. De er allikevel sikkert helt ok å eie, men jeg går ikke med på at de er like behagelige som Volvoen du sammenligner med. Det er også den mest sikre i tilfelle uhell av de to.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #25 Skrevet 3. september 2022 AliceNextDoor skrev (35 minutter siden): Den bilen med Volvo Selekt. Selekt er en utmerket pakke som gir deg god garanti og jeg syntes finansieringen samt forsikringen jeg ble tilbydt via Volvia var veldig god. At Toyota har så god kvalitet er dessverre ikke tilfelle lengre. De er allikevel sikkert helt ok å eie, men jeg går ikke med på at de er like behagelige som Volvoen du sammenligner med. Det er også den mest sikre i tilfelle uhell av de to. Så volvo er tryggere ved uhell? trodde det var toyota. Men har som sagt egentlig ikke peiling😄Synes xc40 er stilige. Men stemmer det at de nye kun er hybrid eller el? Er det vist å kjøpe hybrid? Leser så mye negativt om det å ha to motorer; virker som de fleste har en av delene, evt en av hver(fossil+el). Har ikke bruk for(eller økonomi) til to biler. Vil volvo være noenlunde rimelig i drift? Anonymkode: e23a0...cc5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #26 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det er ikke alle hybrider som må (eller kan) lades. Men hvis du vil ha noe sprekt er det i hvert fall bare å legge Toyota på hylla med en gang 😅 Anonymkode: 44076...9d9 🤣🤣🤣 Anonymkode: e23a0...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå