AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Jeg har en liten på ett år som akkurat har begynt i bhg. Når det gjelder sykt barn er regelen at de kan gå i bhg. så lenge allmenntilstanden er bra. Nå er hun på dag to med litt hoste og surkling i brystet, men hun har masse energi likevel. I går var vi på tre lekeplasser i løpet av dagen. Hvordan forholder dere dere til slike symptomer? Sender dere de i bhg.? I dag har jeg fri da, så føles uansett unaturlig å sende henne i barnehagen med masse surkling i brystet. Anonymkode: 26352...a3e
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Om du har fri hadde jeg holdt hjemme Anonymkode: 024f2...d96
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Det går helt fint å sende i bhg med surkling og snørring. Som du beskriver det, er allmentilstanden bra, hun løper omkring og leker. Unger i bhg-alder har forkjølelssymptomer 50% (!!!) av tiden, så man kan selvsagt ikke holde dem hjemme hver gang de surkler og snørrer. Anonymkode: bee5b...bad
GammelKaktus Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Så lenge de har god almenntilstand så sender man, Har hun energi til å leke og er i form hjemme så vil nok barnehagen og være en ok plass å være så kan du heller be de om å ha lav terskel for å ringe om formen skulle endre seg.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Surkling i brystet vil jeg si overhodet ikke er god allmenntilstand! Litt småhoste og snørr får bra, men ikke surkling i brystet. Da er barnet sykt. En 1 åring har mye energi uansett. Anonymkode: c4ee8...c27 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå