Gå til innhold

Den nye bankid appen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen dele bilde av den nye bankid? Finner bare den gamle, bildet jeg legger ved. Er ny vi skal ta i bruk idag., Skjønner ikke dette🙈

D967E16A-1BAA-44A4-88B2-539A50DCFE75.jpeg

Anonymkode: a83c7...213

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den jeg bruker og som Nordea ba meg ta i bruk.

En del krøll med å få den igang, men etter kontakt med banken ordnet det seg.

Anonymkode: a0e72...c49

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg trodde den du la at bilde av er den nye appen.

Skrevet

Jøss, den har jeg brukt i flere mnd. Kanskje den var under oppdatering da. Den funket ikke igår da jeg skulle signere noe. Går laste den ned igjen :) 

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jøss, den har jeg brukt i flere mnd. Kanskje den var under oppdatering da. Den funket ikke igår da jeg skulle signere noe. Går laste den ned igjen :) 

Den har vært i bruk en stund ja. Jeg brukte den flere ganger i går.

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (3 minutter siden):

Den har vært i bruk en stund ja. Jeg brukte den flere ganger i går.

Ok, sikkert bare noe kluss igår hos meg da. 

Ser den funker nå ja. Men hva som er nytt da? Sto på nyhetene den var ny fra 1 september. Siden jeg har brukt denne en god stund, så gikk jeg utifra det kom en ny app. Men bra den funker, fornøyd med den jeg.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok, sikkert bare noe kluss igår hos meg da. 

Ser den funker nå ja. Men hva som er nytt da? Sto på nyhetene den var ny fra 1 september. Siden jeg har brukt denne en god stund, så gikk jeg utifra det kom en ny app. Men bra den funker, fornøyd med den jeg.

Det som er nytt er at Bank-Id på mobil slutter å fungere og at alle må over på denne eller andre (noen banker har sine egne) apper. 

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (2 minutter siden):

Det som er nytt er at Bank-Id på mobil slutter å fungere og at alle må over på denne eller andre (noen banker har sine egne) apper. 

Den slutter vel ikke å fungere men man får ikke registrert nye lisenser, hvis man mister telefonen, må ha nytt simkort etc,

Anonymkode: 71154...e72

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker trykkerten og ikke App. 

Anonymkode: 22aa3...c16

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den slutter vel ikke å fungere men man får ikke registrert nye lisenser, hvis man mister telefonen, må ha nytt simkort etc,

Anonymkode: 71154...e72

Jeg vet ikke hvordan det praktisk skjer, men på nettsiden til min bank står det at Bank-id på mobil fases ut og at det begynner i september.

Skrevet

Jeg fikk bare feilmelding da jeg prøvde å sette opp denne i helga. Får prøve igjen i dag. 

Anonymkode: bfd7e...fb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...