AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Kan noen dele bilde av den nye bankid? Finner bare den gamle, bildet jeg legger ved. Er ny vi skal ta i bruk idag., Skjønner ikke dette🙈 Anonymkode: a83c7...213
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Det er den jeg bruker og som Nordea ba meg ta i bruk. En del krøll med å få den igang, men etter kontakt med banken ordnet det seg. Anonymkode: a0e72...c49
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Jeg trodde den du la at bilde av er den nye appen.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Jøss, den har jeg brukt i flere mnd. Kanskje den var under oppdatering da. Den funket ikke igår da jeg skulle signere noe. Går laste den ned igjen Anonymkode: a83c7...213
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jøss, den har jeg brukt i flere mnd. Kanskje den var under oppdatering da. Den funket ikke igår da jeg skulle signere noe. Går laste den ned igjen Anonymkode: a83c7...213 Den har vært i bruk en stund ja. Jeg brukte den flere ganger i går.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (3 minutter siden): Den har vært i bruk en stund ja. Jeg brukte den flere ganger i går. Ok, sikkert bare noe kluss igår hos meg da. Ser den funker nå ja. Men hva som er nytt da? Sto på nyhetene den var ny fra 1 september. Siden jeg har brukt denne en god stund, så gikk jeg utifra det kom en ny app. Men bra den funker, fornøyd med den jeg. Anonymkode: a83c7...213
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. september 2022 #7 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, sikkert bare noe kluss igår hos meg da. Ser den funker nå ja. Men hva som er nytt da? Sto på nyhetene den var ny fra 1 september. Siden jeg har brukt denne en god stund, så gikk jeg utifra det kom en ny app. Men bra den funker, fornøyd med den jeg. Anonymkode: a83c7...213 Det som er nytt er at Bank-Id på mobil slutter å fungere og at alle må over på denne eller andre (noen banker har sine egne) apper.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #8 Skrevet 1. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (2 minutter siden): Det som er nytt er at Bank-Id på mobil slutter å fungere og at alle må over på denne eller andre (noen banker har sine egne) apper. Den slutter vel ikke å fungere men man får ikke registrert nye lisenser, hvis man mister telefonen, må ha nytt simkort etc, Anonymkode: 71154...e72 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #9 Skrevet 1. september 2022 Jeg bruker trykkerten og ikke App. Anonymkode: 22aa3...c16
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. september 2022 #10 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den slutter vel ikke å fungere men man får ikke registrert nye lisenser, hvis man mister telefonen, må ha nytt simkort etc, Anonymkode: 71154...e72 Jeg vet ikke hvordan det praktisk skjer, men på nettsiden til min bank står det at Bank-id på mobil fases ut og at det begynner i september.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #11 Skrevet 1. september 2022 Jeg fikk bare feilmelding da jeg prøvde å sette opp denne i helga. Får prøve igjen i dag. Anonymkode: bfd7e...fb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå