AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Skrevet 1. september 2022 Jeg er overlykkelig over å være gravid og alt ser bra ut! Allikevel klarer jeg ikke å riste av meg frykten for en ny MA. Kan det fortsatt skje nå? Sist hadde jeg en MA som ble oppdaget i uke 9, men fosteret hadde nok vært dødt siden uke 6 eller 7. Jeg vet at risikoen er mye mindre nå, men føler meg i limbo siden man enda ikke kjenner liv og symptomene roer seg litt nå i 2. trimester... Noen som har erfaringer å dele..? Anonymkode: 03872...ebd
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Erfaring med å IKKE få MA i uke 16? Les deg opp på statistikken. MA så sent er ekstremt usannsynlig. Det er heller ikke vanlig å kjenne liv så tidlig - vent til uke 20. Anonymkode: b73c2...f72
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 Jeg forstår deg godt, jeg var bekymret frem til i allefall uke 20. Alt gikk som det skulle hele veien, men vi hadde strevd veldig med å bli gravide. Var på flere ekstra ultralyder privat for å roe meg ned. Det slapp etter at jeg jevnlig kjente liv i magen, men jeg handla ikke noe til babyen før etter uke 30. huff. Det er slitsomt, må bare komme seg gjennom. Anonymkode: 3b499...55b 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Erfaring med å IKKE få MA i uke 16? Les deg opp på statistikken. MA så sent er ekstremt usannsynlig. Det er heller ikke vanlig å kjenne liv så tidlig - vent til uke 20. Anonymkode: b73c2...f72 Bare for at TS ikke skal bekymre seg i uke 20, så er det som ofte mot uke 24 man kjenner mer regelmessig liv og uke 28 det begynner og bli et mønster. Anonymkode: 964a4...9d7 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Du skal vel ha ultralyd om ikke så lenge? Selv om det føles ut som en evighet, så prøøøv å ikke stresse for mye. Er du veldig redd så bestill deg privat time til ul så du får sett at det er liv sjansen for at noe går galt nå er utrolig liten! Anonymkode: 4dc19...923 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 Her mistet vi sannsynligvis i uke 17, men det ble ikke oppdaget før uken etter på OUL. Jeg levde som normalt, merket ingen forskjell, foruten muligens noe mindre symptomer. Det er den verste dagen i mitt liv, faktisk verre enn dagen etter da jeg måtte føde mitt døde barn. Håper det går bedre med deg ❤️ Anonymkode: 9ba10...753
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #7 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Her mistet vi sannsynligvis i uke 17, men det ble ikke oppdaget før uken etter på OUL. Jeg levde som normalt, merket ingen forskjell, foruten muligens noe mindre symptomer. Det er den verste dagen i mitt liv, faktisk verre enn dagen etter da jeg måtte føde mitt døde barn. Håper det går bedre med deg ❤️ Anonymkode: 9ba10...753 Så trist å høre! 💔 må være forferdelig vondt. Gode klemmer til deg ❤️ Anonymkode: 03872...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå