Gå til innhold

Disney On Ice med 2 1/2-åring?

Anbefalte innlegg

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg vurderer å ta en weekend i Oslo over nyttår sammen med nevøen min, og tenkte at vi kunne dra på Disney On Ice-forestillingen. Men jeg lurer litt på om han er gammel nok? Er det noen her som har vært der og vil fortelle litt? Er det f.eks veldig høyt lydnivå? Jeg så at forestillingen varer i 2 timer, og da lurer jeg på om det f.eks er mulig å gå ut litt under forestillingen dersom han skulle bli lei? Blir glad for alle erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Hadde med en treåring i fjor, hun syntes det varte litt lenge.

Hun satt rolig å kikket på, men det var godt vi hadde med gotteri og brus... ;)

Lydnivået var ikke så høyt, og det skjer jo masse på isen, det er jo masse å følge med på. Men det var nok mere for de to andre på 6 og 8 år..

Skrevet

jeg har bestilit billetter til meg å eldstemann på 9, men ikke hun på 2 1/2 år for jeg trur hun ikke har samme gleden av det som eldste..dessuten tror jeg 2 timer er alt for lenge for henne....

Skrevet

Det er pause og greie muligheter til å gå ut, men om det er noe å bruke penger på?

Vi var der da søstern var fire eller fem, hun syntes ikke det var noe stas da en gang...

Gjest Spacegirl
Skrevet

Takk for svar :) . Da venter jeg med dette til han har blitt litt eldre, og så får jeg se om jeg kan finne på noe annet moro som passer bedre til hans alder.

Skrevet

Så små barn går gratis ;)

Syns godt du kan ta meg deg en så lliten en, hvis du kan bruke all oppmerksomheten din på det barnet og ikke andre barn. Is-showet er like fantastisk hvert eneste år, og vi har gått med ungene nå i årevis.

Skrevet

Jeg hadde med meg min niese i fjor, da var hun 6 år. Det var akkurat. Ville ikke hatt med mindre barn.

De mindre barna satt bare og vred seg, og jeg så flere med små barn som dro før første del var ferdig...

Skrevet

Mors venninne drar hvert år, og hun har ventet til søstrene mine er over fem-seks år før de har blitt med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...