AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #1 Del Skrevet 1. september 2022 En venn av meg døde i fjor etter å ha fått påvist kreft året før, han var i midten av 30-årene. Siden dette var under pandemien fikk jeg ikke dratt i begravelsen, både fordi det var begrensede plasser i kirken og jeg følte de måtte prioriteres til de alle nærmeste, men også fordi jeg måtte reist med fly som ikke var helt innafor på dette tidspunktet. Jeg har aldri møtt foreldrene hans da jeg ikke var i den innerste sirkelen hans, men jeg anså meg selv som en god venn. Har lenge tenkt på at jeg har hatt lyst til å kontakte foreldrene for å fortelle dem litt om mitt forhold til ham og at jeg tenker på ham hele tiden. Jeg har også mange bilder og videoer av ham som jeg har tenkt på å redigere sammen til en liten video med minner de kunne fått. Jeg har kun mistet besteforeldre til nå i livet og aner derfor ikke hvordan der er å miste en sønn/bror på en så brutal måte. Vet ikke om det å bli kontaktet av en venn er noe man vil sette pris på eller ikke og jeg vil ikke forstyrre sorgprosessen deres. Skjønner at det ikke finnes et fasitsvar, men vil gjerne høre hva andre i lignende situasjon ville synes om det. Det er i så fall snakk om å skrive noen morsomme/fine minner jeg har med ham og å fortelle hva han betydde for meg, samt disse bildene/videoen som de kan se om/når de ønsker det. Anonymkode: 51f2a...423 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Del Skrevet 2. september 2022 Vi mistet broren min brått for to år siden, han var 18 år. Jeg og familien min har satt uendelig stor pris på vennene hans, når de forteller om fine minner og viser bilder. Det er fint å se den personen broren min var utenfor familien. Det er også fint å vite at han er savnet og husket blant andre også, at han har satt igjen et fotavtrykk utover familien sin. Jeg syns du burde gjøre det 🙂 Anonymkode: 014a0...bbf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Del Skrevet 2. september 2022 Mistet min søster, hun var 16. Hadde satt veldig stor pris på om noen gjorde dette. Anonymkode: e1a51...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Del Skrevet 2. september 2022 Det burde du absolutt gjøre. Hadde som søster satt utrolig pris på det. Og det hadde hjulpet i sorgprosessen. For Mamma hadde det nok betydd enda mer. Blir så glad og takknemlig hver gang noen snakker om han vi mistet. Det betyr mye at andre ikke har glemt han, men også fortsatt tenker på han og ønsker å dele minner. Anonymkode: 2b80b...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 2. september 2022 #5 Del Skrevet 2. september 2022 Synes det var en flott ide jeg, dette hadde de satt stor pris på, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #6 Del Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vi mistet broren min brått for to år siden, han var 18 år. Jeg og familien min har satt uendelig stor pris på vennene hans, når de forteller om fine minner og viser bilder. Det er fint å se den personen broren min var utenfor familien. Det er også fint å vite at han er savnet og husket blant andre også, at han har satt igjen et fotavtrykk utover familien sin. Jeg syns du burde gjøre det 🙂 Anonymkode: 014a0...bbf AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Mistet min søster, hun var 16. Hadde satt veldig stor pris på om noen gjorde dette. Anonymkode: e1a51...5e5 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det burde du absolutt gjøre. Hadde som søster satt utrolig pris på det. Og det hadde hjulpet i sorgprosessen. For Mamma hadde det nok betydd enda mer. Blir så glad og takknemlig hver gang noen snakker om han vi mistet. Det betyr mye at andre ikke har glemt han, men også fortsatt tenker på han og ønsker å dele minner. Anonymkode: 2b80b...a8a FrøkenMånestråle skrev (22 minutter siden): Synes det var en flott ide jeg, dette hadde de satt stor pris på, det er jeg sikker på. Tusen takk for svar, alle sammen. Kondolerer så mye til dere som har mistet noen ❤️ Da skal jeg sette meg ned og skrive brevet og finne fram bilder/video. Anonymkode: 51f2a...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #7 Del Skrevet 3. september 2022 Du var nok en skikkelig god venn! Jeg er helt sikker på at familien hans vil sette enormt stor pris på at du deler minner med dem. Så flott av deg å tenke på det ❤️ Anonymkode: f21cb...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #8 Del Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du var nok en skikkelig god venn! Jeg er helt sikker på at familien hans vil sette enormt stor pris på at du deler minner med dem. Så flott av deg å tenke på det ❤️ Anonymkode: f21cb...f69 Takk ❤️ Han var en utrolig flott og inkluderende mann og en av de morsomste jeg kjenner. Jeg vil gjerne hedre det minnet. Anonymkode: 51f2a...423 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4. september 2022 #9 Del Skrevet 4. september 2022 Mistet min søster og vet at mine foreldre har satt veldig pris på kontakt med hennes venner i etterkant🙂 Så tenker dette vil være fint gjort av deg♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #10 Del Skrevet 6. september 2022 Mistet min bror for mange år siden. Det jeg reagerte på var og er at han nesten ikke ble nevnt etterpå. Han tok sitt eget liv, og på slutten av 90 tallet, var det enda mer tabu enn nå. Jeg skulle ønske at noen av hans venner hadde fortalt meg hvordan de opplevde han, for han var en så snill, fin og omtenksom gutt og ingen nevner han lengre. Som om han aldri har levd. Mens jeg har han med i minnene mine hver dag. Anonymkode: 36af3...3da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå