Gå til innhold

Han kommer så sykt fort for tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med han i snart 4 år og i begynnelsen kom han ofte ikke, men virket ikke som om han brydde seg så mye. Nå kommer han sykt fort. På et tidspunkt tror jeg da var fordi jeg ble bedre på å suge han, men nå kommer han enda fortere og jeg vet ikke hvorfor. Vi har overnattet mye hos andre for tiden fordi vi reiser en del, men ellers vet jeg ikke. 

Anonymkode: e288a...bca

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har vært sammen med han i snart 4 år og i begynnelsen kom han ofte ikke, men virket ikke som om han brydde seg så mye. Nå kommer han sykt fort. På et tidspunkt tror jeg da var fordi jeg ble bedre på å suge han, men nå kommer han enda fortere og jeg vet ikke hvorfor. Vi har overnattet mye hos andre for tiden fordi vi reiser en del, men ellers vet jeg ikke. 

Anonymkode: e288a...bca

På tide å pusse opp soverommet hjemme? det kan ligge igjen "spøkelser" der, som forhidrer hans orgasmer. Dette er ikke kødd engang.. mitt "spøkelse" var en ex. Hun ble ikke "rensket" bort, før jeg hadde malt vegger og tak, nytt gulvbelegg og nye møbler.. Vet ikke om det har en sammenheng med dere.. men det var litt mistenkelig, at han har det lettere for å komme i et gjesterom🤔

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Kan tenkes han tenner på å ha sex i et hus med andre mennesker hvor dere kan bli oppdaget..?

Anonymkode: 4b97b...d07

• Liker 2
Skrevet

Han har sikkert sluttet å runke.

Anonymkode: 7ebcf...e21

• Nyttig 1
Gjest Anonymus51
Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 timer siden):

På tide å pusse opp soverommet hjemme? det kan ligge igjen "spøkelser" der, som forhidrer hans orgasmer. Dette er ikke kødd engang.. mitt "spøkelse" var en ex. Hun ble ikke "rensket" bort, før jeg hadde malt vegger og tak, nytt gulvbelegg og nye møbler.. Vet ikke om det har en sammenheng med dere.. men det var litt mistenkelig, at han har det lettere for å komme i et gjesterom🤔

Og hvis dette ikke hjelper, kan sjaman Durek hjelpe med den siste utrenskningen 😂

Skrevet
Anonymus51 skrev (1 minutt siden):

Og hvis dette ikke hjelper, kan sjaman Durek hjelpe med den siste utrenskningen 😂

Bra du har løsningsorientert humor, som tror en øgle(iflg seg selv) kan rense soverommet😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...