Gå til innhold

Venter på at han skal komme til meg men er faktisk litt usikker på om det skjer....(gjelder utroskap)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært utro med en gift mann. Ja vi er gift begge to. Forelsket oss veldig mye. Jeg har allerede gått fra min mann og bor nå i en leilighet. Min kjæreste har nettopp sagt bomben hjemme og jeg fikk nylig en beskjed om dette fra han og han ba meg bare være tålmodig, men at han nå kom til å flytte ut og fra henne, men i sitt tempo. Jeg måtte bare vente, fikk jeg beskjed om, og samtidig fikk jeg beskjed om å ikke kontakte han nå, han vil kontakte meg når han er klar. 

Så da venter jeg. Han vet veldig godt at avtalen var at begge skulle forlate sin ektefelle og jeg har holdt min del av avtalen. Innimellom nå frykter jeg at han ikke går fra henne, selv om han nå har fortalt det. (det vet jeg er fakta for har venninner som kjenner henne og hun har fortalt dem at mannen har vært utro, men hun vil ikke at han skal flytte fra henne). Jeg er litt usikker når han ber meg om å ikke ta kontakt, men han har sagt jeg skal stole på han og holde fast på at snart er det oss to. 

Nå spør jeg fordi jeg er usikker og litt redd: Tror dere han faktisk holder på med sin prosess nå og flytter fra henne? eller kan det være han har fått kalde føtter? Jeg vet jeg har vært dum og ødelagt ikke bare en men to familier, men likevel. Hva tror dere? får jeg ham? Han sier han elsker meg, og at vi skal være sammen resten av livet. 

Anonymkode: df6c2...5dd

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men du har gått i baret.

• Liker 30
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg håper han blir hos kona. Fy faen så dårlig gjort å splitte opp to familier på dette viset. 

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tror dere han faktisk holder på med sin prosess nå og flytter fra henne? 

Nei. Kona har tydeligvis ikke tenkt å la ham gå uten kamp. Mulig hun er villig til å tilgi. 

Anonymkode: 7eba9...ded

• Liker 8
Skrevet

Dersom han hadde fortalt om deg til kona tror jeg ikke han hadde bedt deg om å ikke kontakte han. Om han hadde vært villig til å forlate kona pga deg hadde han vært forelsket i deg og ville derfor ha truffet deg så mye som mulig nå som kona vet om deg uannsett.

Anonymkode: caeef...327

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

Tja. Mulig han foretrekker i pose og sekk?

Anonymkode: 5fe9f...af5

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Kona har tydeligvis ikke tenkt å la ham gå uten kamp. Mulig hun er villig til å tilgi. 

Anonymkode: 7eba9...ded

Ja han har fortalt at hun ønsker tilgi. For barnas skyld. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dersom han hadde fortalt om deg til kona tror jeg ikke han hadde bedt deg om å ikke kontakte han. Om han hadde vært villig til å forlate kona pga deg hadde han vært forelsket i deg og ville derfor ha truffet deg så mye som mulig nå som kona vet om deg uannsett.

Anonymkode: caeef...327

Jo men det er barn i bildet og jeg tenker at det tar tid å legge alt frem for hele familien, ordne med å skulle flytte ut og fordele osv. Tok jo tid hos oss også men jeg hadde kontakt med elskeren i hele flyttefasen. Jeg bare syns det er litt rart han ber meg ligge lavt og bare vente på han, men han sier også at "jeg gleder meg til vi skal være sammen for resten av livet. Vær tålmodig, jeg vil bare ha deg. Og jeg trenger deg mer enn noengang. "

TS

Skrevet
Lorieen skrev (10 minutter siden):

Beklager, men du har gått i baret.

Hvorfor mener du det?

Skrevet

Dere fortjener iallfall hverandre 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

At han nekter deg kontakt vil jeg tro betyr at han har lovet å ikke kontakte deg ( elskerinnen) mer og at det er slutt. Og han vil ligge lavt til hun roer seg ned. Da kontakter han deg nok igjen. 

Anonymkode: fa1c3...1a6

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet

Stakkars unger. Du har ødelagt 2 familier og eier tydeligvis ikke skam. I tillegg risikerer du å bli hata av barna for resten av livet. Så ikke sikkert det blir så forbanna fint som dere har sett for dere 

Anonymkode: d34ac...d22

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Stakkars unger. Du har ødelagt 2 familier og eier tydeligvis ikke skam. I tillegg risikerer du å bli hata av barna for resten av livet. Så ikke sikkert det blir så forbanna fint som dere har sett for dere 

Du vet ikke hvordan forholdet mellom TS og hennes mann var

Anonymkode: 1b858...65f

• Liker 7
Skrevet

Du var spennende en stund. Han har skjønt verdien av å ta vare på familien. Tipper han har fått kalde føtter.

Anonymkode: e3eca...784

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vet ikke hvordan forholdet mellom TS og hennes mann var

Hun har fortsatt ødelagt en familie med barn involvert, beklager men der finnes det faktisk ingen unnskyldning. Man går ikke etter gifte menn, og å ødelegge en familie med barn involvert i tillegg er noe av der styggeste man kan gjøre… De barna blir muligens skilsmissebarn og kan få skikkelige problemer med det her både som ung og voksne. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun har fortsatt ødelagt en familie med barn involvert, beklager men der finnes det faktisk ingen unnskyldning. Man går ikke etter gifte menn, og å ødelegge en familie med barn involvert i tillegg er noe av der styggeste man kan gjøre… De barna blir muligens skilsmissebarn og kan få skikkelige problemer med det her både som ung og voksne. 

Er isåfall ikke TS som har ødelagt hans familie, det har han selv stått for

• Liker 11
  • Nyttig 9
Skrevet

Spiller ingen rolle, for det kommer uansett ikke til å vare mellom dere.

Anonymkode: 36b7c...c28

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er isåfall ikke TS som har ødelagt hans familie, det har han selv stått for

Hu har bevisst ødelagt mellom en mann og kone med barn, så uansett hvor lite skyldfølelse hu selv bærer på så er det jaggu meg like mye hennes feil. Mannen har muligens innsett sine feil før det er for sent. Å barna hans har all rett til å eventuelt hate sin fremtidige stemor for å ha ødelagt familien sin :) hvis ikke TS er inneforstått med hvordan dette kan utvikle seg så bør hu tenke seg litt om. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hu har bevisst ødelagt mellom en mann og kone med barn, så uansett hvor lite skyldfølelse hu selv bærer på så er det jaggu meg like mye hennes feil. Mannen har muligens innsett sine feil før det er for sent. Å barna hans har all rett til å eventuelt hate sin fremtidige stemor for å ha ødelagt familien sin :) hvis ikke TS er inneforstått med hvordan dette kan utvikle seg så bør hu tenke seg litt om. 

Ikke sikkert at han har et bærekraftig forhold med kona. Så det er greit å bli skilt om han ikke har noen nye å gå til, men om han går til en annen, da er det galt?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

aktisk holder på med sin prosess nå og flytter fra henne? eller kan det være han har fått kalde føtter? Jeg vet jeg har vært dum og ødelagt ikke bare en men to familier, men likevel. Hva tror dere? får jeg ham? Han sier han elsker meg, og at vi skal være sammen resten av livet. 

De ønsker å bruke denne tiden på å gjøre overgangen så lett som mulig for barna, og etablere en samarbeidsform dem mellom for framtiden.

Du må stole på ham.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvor kommer denne bitterheten fra?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...