AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 fyller litt papir i skåla. Slik at det ikke høres tiss eller bæsj. Jeg gjør det til og med på offentlige steder, pub, flyplassen osv osv. Har helt angst for at folk skal høre at jeg faktisk har helt naturlige behov som andre.... Flau Andre som meg? Anonymkode: e0be7...8ef
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 Jeg legger også papir i skåla hvis jeg skal bommelom. Ikke fordi jeg har noia for lyd, men fordi jeg hater at det splasher vann opp i rumpa. Anonymkode: a1914...b85 7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): fyller litt papir i skåla. Slik at det ikke høres tiss eller bæsj. Jeg gjør det til og med på offentlige steder, pub, flyplassen osv osv. Har helt angst for at folk skal høre at jeg faktisk har helt naturlige behov som andre.... Flau Andre som meg? Anonymkode: e0be7...8ef Bare å drite og rape, alle andre gjør det Anonymkode: bca48...31b
Kalevala Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Er ikke det helt vanlig da? Det har jeg alltid gjort.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 Gjør det pga vann, ikke lyd. Anonymkode: 89f2d...7eb
Topsi Skrevet 3. september 2022 #6 Skrevet 3. september 2022 Hvis ikke folk tåler å høre folk fise og drite på offentlige toaletter så får de holde seg til de kommer hjem Det tar jeg absolutt ikke hensyn til 1 1
TeamWP Skrevet 3. september 2022 #7 Skrevet 3. september 2022 Gjorde det før😅nå har jeg lært å bokstavelig talt drite i hva andre tenker hvis de hører meg. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #8 Skrevet 3. september 2022 Anbefaler alle å lage en stødig hengekøye av dopapir, og deretter senke bæsjen rolig og kontrollert ned i doskåla 😂 Anonymkode: 47c6f...d0f 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #9 Skrevet 4. september 2022 Huff ja, kjenner meg godt igjen her. Legger papir over vannet i skåla som lyddemper både hjemme og ute (jobb, besøk osv). Jeg er ganske sikker på at vi er mange som gjør det. I sommer var jeg på en vandretur i Spania. På flere av herbergene der vi overnattet, var det felles "båstoaletter" med store åpninger over og under skillevegger og dører. "Alt" kunne høres, til og med når det landet på papir, så der var ikke det en optimal løsning. Da var det faktisk mindre problematisk å stikke seg bort fra de andre i løpet av dagen og finne et sted i krattet langs veien hvor man kunne få satt seg på huk. Vi snakket ikke om det, men jeg tror det var flere i gruppen som gjorde det slik. Anonymkode: 643ad...7c1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #10 Skrevet 4. september 2022 Helt normalt det. Bare høflig skikk å unngå at andre hører en på toalettet. Noe annet blir bare flaut. Anonymkode: cafe3...258
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #11 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Huff ja, kjenner meg godt igjen her. Legger papir over vannet i skåla som lyddemper både hjemme og ute (jobb, besøk osv). Jeg er ganske sikker på at vi er mange som gjør det. I sommer var jeg på en vandretur i Spania. På flere av herbergene der vi overnattet, var det felles "båstoaletter" med store åpninger over og under skillevegger og dører. "Alt" kunne høres, til og med når det landet på papir, så der var ikke det en optimal løsning. Da var det faktisk mindre problematisk å stikke seg bort fra de andre i løpet av dagen og finne et sted i krattet langs veien hvor man kunne få satt seg på huk. Vi snakket ikke om det, men jeg tror det var flere i gruppen som gjorde det slik. Anonymkode: 643ad...7c1 Æsj, så kvalmt! 😕 Det er utruleg umodent gjort å bæsje i naturen, når det finnes toaletter. Og særlig steder der det ferdes folk, som feks ved en vandrerute. Sjekk bare i Lofoten: Bæsj flyt i naturen etter turistane Anonymkode: e4029...1af
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #12 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (På 31.8.2022 den 23.18): fyller litt papir i skåla. Slik at det ikke høres tiss eller bæsj. Jeg gjør det til og med på offentlige steder, pub, flyplassen osv osv. Har helt angst for at folk skal høre at jeg faktisk har helt naturlige behov som andre.... Flau Andre som meg? Anonymkode: e0be7...8ef Jeg og gjør det. Hjemme og. Men det er pga lyd(tissing og bæsj) og for å slippe skvetting opp fra doskålen. Anonymkode: 01159...3ad
flusa Skrevet 5. september 2022 #13 Skrevet 5. september 2022 Det gjør jeg og🤭 Men det er fordi det ikke skal sprute kaldt vann opp i rompa🤣
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #14 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (På 31.8.2022 den 23.48): Jeg legger også papir i skåla hvis jeg skal bommelom. Ikke fordi jeg har noia for lyd, men fordi jeg hater at det splasher vann opp i rumpa. Anonymkode: a1914...b85 Samme her. Gir blaffen i om folk hører meg, men vil gjerne unngå backsplash 😅 Anonymkode: 494c1...4b6
Jentegutt Skrevet 5. september 2022 #15 Skrevet 5. september 2022 Kunne ikke brydd meg mindre, har aldri tenkt over at dette er en problemstilling, må da lukte mye mer da avføring blir liggende over vannet.Må jeg drite så gjør jeg det uavhenging av hvor jeg er, lyd må folk tåle
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #16 Skrevet 5. september 2022 Jeg har alltid gjort dette for å ikke lage bæsjmerker i doskåla. Anonymkode: bf9ca...10a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå