Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente på studie mitt som seriøst jobber seg i hjel. Hun studerer to ting samtidig, trener, og løper fra forelesing til forelesing. Hun står opp kl 5, trener og er resten av dagen på biblioteket. Hun sa hun skulle til byen etter skolen, og da spurte jeg henne om hun ville sitte på siden vi skulle samme vei, og det takket hun ja til. På dette tidspunktet var klokken 18, og hun hadde lest siden klokken 08 på morgen. Litt etter litt fortalte hun meg at hun skulle operere på bilturen og at det er derfor hun jobber så hardt i forveien for å ikke ligge etter når hun kommer tilbake fra operasjonen. Eneste jeg sa til henne var at hun skulle ta vare, også fikk jeg en klem etterpå der hun sa «kjør forsiktig». Syntes så synd på henne, og virker ikke som om noen gjør henne noe godt. Hun er stadig alene, og her om dagen så jeg henne alene på kjøpesenter, men tør ikke helt å ta initiativ heller selv om jeg har så lyst🥺 Hun virker som en så god dame, og tror ikke hun har det så bra

Anonymkode: ad397...2f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å tilnærm deg henne i studietiden dere har sammen. Kan gjøres med å spise lunsj sammen i pausene, sitte sammen, kanskje hun har en kollokviegruppe eller at dere kunne starta en kollokviegruppe sammen.

Bruk litt tid på å bli kjent, og om dere skulle klaffe sosialt, så går det jo sikkert an å spørre senere om dere skal finne på noe når hun har tid.

Altså, tilnærm deg henne slik du ville gjort med enhver person du ønsker å bli bedre kjent med ;)

Hun er ikke noe annerledes eller special case kun fordi hun jobber mye med studiene. Hun er fremdeles en helt vanlig person sånn som deg  og alle andre :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...