Gå til innhold

Finnes det badedrakter for oss med pupper og former?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lyst til å svømme i basseng innimellom, men føler meg litt avkledd med bikini. Har prøvd badedrakt på Lindex og Change uten hell. Hvor kan man finne ålreite badedrakter for svømmetrening? De hadde veldig lite utvalg i svømmehallen.

Anonymkode: ffac5...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte en fra Zalando i fjor sommer fra merket Arena. Den er veldig fin på, og jeg er store pupper og stor rumpe.

Anonymkode: 9ad56...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en fin på Change. En del av undertøysforretningene har greit utvalg, om du vil kjøpe i fysisk butikk 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips! 😊 Fant ingen med min min cup (75I eller 80H) på Zalando, og fant ikke noe på Change heller som så bra ut på. Hvilke undertøysbutikker finnes som har badetøy så man kan prøve på? Kan reise til Oslo 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Takk for tips! 😊 Fant ingen med min min cup (75I eller 80H) på Zalando, og fant ikke noe på Change heller som så bra ut på. Hvilke undertøysbutikker finnes som har badetøy så man kan prøve på? Kan reise til Oslo 😊

Har du prøvd Zizzi? 🙂 

Anonymkode: 0093c...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.8.2022 den 23.07):

AnonymBruker skrev (På 1.9.2022 den 23.13):

Anonymkode: 9cad9...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...