Gå til innhold

Noen med lave hcg-verdier hvor det gikk bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde du lave hcg verdier og/eller lav stigning av hcg, hvor det allikevel gikk bra?

Anonymkode: 16869...8a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg.. men hørt om flere hvor det har gått fint 😊 

Anonymkode: b79e4...23d

• Liker 1
Skrevet

En gang med svært lav hcg (18 om jeg ikke husker feil) som ble kjemisk. 

En gang med rundt 40 - 50 (husker ikke helt) som jo også er lavt, men som steg fint og gikk bra!

Anonymkode: e082d...c5c

• Liker 1
Skrevet

Har du sjekka nivået ditt av jern, jod og D-vitamin? 

Anonymkode: 7eeb4...462

Skrevet

Jeg hadde lave verdier. Husker ikke nå nøyaktig hva de lå på, men legene var overbevist om at det enten var kjemisk, MA, eller graviditet utenfor livmoren. Ble mange sjekker, men plutselig så de en liten spire inne i livmoren min i uke 7 med et bankende hjerte. Verdiene lå lavt i flere uker etter det også, på nederste siktet på normalen. Er i uke 40 nå, så gikk heldigvis bra 😊 

Lykke til 🤞

Anonymkode: da6a3...ae8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Har du sjekka nivået ditt av jern, jod og D-vitamin? 

Nei, det har jeg ikke! Har det noen sammenheng? ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg hadde lave verdier. Husker ikke nå nøyaktig hva de lå på, men legene var overbevist om at det enten var kjemisk, MA, eller graviditet utenfor livmoren. Ble mange sjekker, men plutselig så de en liten spire inne i livmoren min i uke 7 med et bankende hjerte. Verdiene lå lavt i flere uker etter det også, på nederste siktet på normalen. Er i uke 40 nå, så gikk heldigvis bra 😊 

Lykke til 🤞

Godt å høre at det gikk bra for deg! Masse lykke til med fødsel og tiden framover ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Godt å høre at det gikk bra for deg! Masse lykke til med fødsel og tiden framover ❤️

Tusen takk for det ❤️🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, det har jeg ikke! Har det noen sammenheng? ☺️

Det kan se sånn ut. Jeg ble litt interessert, så jeg kjørte noen søk på årsaken til lavt hcg-nivå i den vitenskapelige søkemotoren fra Google (Google Scholar). Der er det en del forskning på hcg som sier at nivået påvirkes av mangel på mineraler og vitaminer.

Poenget er visstnok at kroppen får problemer med å danne hormoner hvis den har dårlig tilgang til mineralene som trengs for å danne hormoner og vitaminer som trengs for å aktivere genene som utløser hormonproduksjon. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Lykke til 🤞

Hvilket kjønn venter du? Det sies at man har lavere hcg med gutter. 

Anonymkode: 4cb5c...228

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.9.2022 den 10.17):

Hvilket kjønn venter du? Det sies at man har lavere hcg med gutter. 

Anonymkode: 4cb5c...228

Gutt stemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...