AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 Prøvd meg på ny jobb,i resepsjon på et konferanse senter.Sjefen så jeg må smile mer,følge mer med og ta mer insiativ selv.Egentlig sliter jeg med vært sosial og er mye nærvøs,men nav ønsker at jeg prøver.Kjenner jeg gruer meg etter fått høre en lang liste med hvordan jeg bør være.Vet ikke hva jeg ønsker med dette,men kanskje noen med samme erfaring? Anonymkode: ceb32...00b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 For en dårlig leder. Det snakkes til stadighet om inkludering av de som står utenfor arbeid, og så er det dette du møter. Vær deg selv tenker jeg. Det kan også hjelpe å si det som det er; at du strever med de punktene, og at tilbakemeldingen du får ikke hjelper på. Det er vanskelig å være ny i jobben, og helt normalt å føle seg klønete (lenge). Anonymkode: 105a2...f93
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): For en dårlig leder. Det snakkes til stadighet om inkludering av de som står utenfor arbeid, og så er det dette du møter. Vær deg selv tenker jeg. Det kan også hjelpe å si det som det er; at du strever med de punktene, og at tilbakemeldingen du får ikke hjelper på. Det er vanskelig å være ny i jobben, og helt normalt å føle seg klønete (lenge). Anonymkode: 105a2...f93 I et serviceyrke, forstår jeg at man får tilbakemeldinger på at man ikke smiler, om man bare står der - uansett om man er på inkludering. Man må ta til seg tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk, ellers kommer man seg ingen vei. Det er helt normalt og føle seg bortkommen og klønete, men ta til deg alt de sier og ber deg om, så du får en god erfaring. Anonymkode: a3024...67f 2
I Grosny Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Prøvd meg på ny jobb,i resepsjon på et konferanse senter.Sjefen så jeg må smile mer,følge mer med og ta mer insiativ selv.Egentlig sliter jeg med vært sosial og er mye nærvøs,men nav ønsker at jeg prøver.Kjenner jeg gruer meg etter fått høre en lang liste med hvordan jeg bør være.Vet ikke hva jeg ønsker med dette,men kanskje noen med samme erfaring? Anonymkode: ceb32...00b Slapp av. Du er klønete, fordi du er ny i jobben, men klarer du å ta det litt lettere så blir alt lettere. Mer og mer går av seg selv. Det å ville for mye er til hinder i starten.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Det er helt vanlig å føle seg litt "dum og ubrukelig" i en ny jobb Jeg har alltid følt det sånn, i alle jobber jeg har fått, og jeg har doktorgrad og etter hvert mange mange års erfaring. Om du er litt sjenert og forsiktig av deg, er det ikke rart du sliter i en jobb hvor man må være "på", smile, prate, og være hyggelig. Selvfølgelig bruker du litt tid på å venne deg til det, det skjønner jo alle. Jeg ville fokusert på én ting om gangen. Som "i dag skal jeg fokusere på å smile", øv deg på det, og så har du fokus på "i dag skal jeg være mer oppsøkende og gå bort til folk" en annen dag. Jeg synes ihvertfall det er stressende om jeg prøver lære/øve på alt på en gang, da ender det ofte bare i virring for min del. Anonymkode: 58daf...e68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå