AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 Fikk telefon idag om at et familiemedlem har "savnet" status. Har hatt sporadisk kontakt med vedkommende gjennom det siste året. Kjenner på stress nå, fordi jeg ikke vet. Aner ikke hva som eventuelt har skjedd. Ser at vedkommende ikke er pålogget Facebook, noe h*n alltid er. Har tenkt siden jeg ble voksen at jeg kom til å angre på å ikke ha den kontakten med vedkommende som blir forventet mtp relasjonen, om jeg ikke prøvde selv. Kontakten har som sagt vært sporadisk, og bært preg av sinne, rus osv. Noen som kjenner "gangen" i dette? Hvor mye blir sjekket ut av politiet selv, når pårørende befinner seg på andre siden av landet, før de blir varslet? Siste kontakt jeg hadde med vedkommende var i sommer. Uff, skikkelig ekkel telefon å få, og jeg bare sitter her å vet ingenting. Anonymkode: cd246...77c 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 Hvem var det som ga deg informasjonen? Var det familie, eller var det politi. Jeg vet at man skal være forsiktig med å dele "savnet-meldinger" som kommer fra familie selv. Det aller sikreste er om politi selv går ut med en etterlysning. Politi vurderer om det er en reell forsvinning, om det er sannsynlig at personen enten har gjort noe selv for å forsvinne eller om sannsynligheten er at det har skjedd noe kriminelt. #værvarsomplakaten ble ikke oppfunnet for morro skyld. Trist at ditt familiemedlem er borte, og håper vedkommende kommer hjem uten skader ❤️ Anonymkode: 79668...bfd 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvem var det som ga deg informasjonen? Var det familie, eller var det politi. Jeg vet at man skal være forsiktig med å dele "savnet-meldinger" som kommer fra familie selv. Det aller sikreste er om politi selv går ut med en etterlysning. Politi vurderer om det er en reell forsvinning, om det er sannsynlig at personen enten har gjort noe selv for å forsvinne eller om sannsynligheten er at det har skjedd noe kriminelt. #værvarsomplakaten ble ikke oppfunnet for morro skyld. Trist at ditt familiemedlem er borte, og håper vedkommende kommer hjem uten skader ❤️ Anonymkode: 79668...bfd Kom fra politiet. De skulle mest sannsynlig ringe meg opp igjen idag fordi de trodde kanskje jeg var den som hadde hørt fra h*n sist. Vedkommende har bodd langt unna familie, og dyttet de aller fleste unna. Etter jeg selv fikk barn har vi hatt litt kontakt fordi jeg tror jeg selv som barn hadde endt opp bitter om jeg ikke hadde fått blitt kjent med egen familie. Så har hatt litt kontakt for ungene sin skyld. Vil tro at når politiet ringer at de har sjekket bopel og sånt, men det sa de ingenting om. Anonymkode: cd246...77c 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Politi holder ofte tilbake informasjon frem til de har samlet inn nok info til å informere familie/media. Bare det at hen har blitt oppfattet som forsvunnet, betyr at det finnes mennesker i hens liv som bryr seg til tross for vanskeligheter. Eller har hen gjort en kriminell handling som gjør at politi vil ha tak i hen? Anonymkode: 79668...bfd
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Håper vedkommende dukker opp, og at hen ikke er en av de som blir funnet døde nå ❤️ Anonymkode: 79668...bfd
_popcorn_ Skrevet 2. september 2022 #6 Skrevet 2. september 2022 Ryddet for hatefullt innlegg og svar til det. _popcorn_, adm
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 Jeg lurer fremdeles på hvordan det går i saken? Tenker på deg! Anonymkode: 79668...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå