Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, var på tidlig ul i dag og fikk vite jeg var 7 uker på vei. Hun fant også en stor cyste som hun mente mest sannsynlig lå over eggstokkene mine. Dette var kun en jordmor og ikke gynekolog.

noen som har vært borti dette? Jordmoren mente dette var vanlig? Har 2 barn fra før og aldri hørt om dette? Cyste på eggstokkene jo, jeg har jo PCOS, men at rn cyste vises som en stor ball på ultralyd, nei. Tidligere ved utredning av PCOS har det kun blitt sett på ved innvendig ultralyd, denne gangen var det utvendig.

Anonymkode: f7601...869

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en som på ul i uke 12 var ca 9 cm i diameter. Den var på ca 3 cm på tul.

Den forsvant av seg selv i løpet av svangerskapet. Den ble fulgt med på med ul utover i graviditeten.

Anonymkode: dc62c...eaf

Skrevet

Jeg opererte ut en cyste på 6 cm. Har hatt flere på 3-4 cm som har forsvunnet av seg selv. Det er helt normalt når man har pcos, og ikke farlig. Vi opererte ut min cyste fordi den plutselig vokste ekstremt fort og var redd for at den skulle sprekke med voldsomme smerter, med andre ord opererte de ikke fordi den var farlig. Kun for å spare meg for potensiell smerte.

Anonymkode: 8a5f8...821

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...