AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 kan noen med dagbladet pluss abonnement plis si hva det sto i artikkelen: "Alarmerende funn om mødre" ? Anonymkode: ec5ce...910
Sonit Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 Kjøp abo. Journalister behøver lønnen sin de også. 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Skrevet 31. august 2022 Sonit skrev (1 time siden): Kjøp abo. Journalister behøver lønnen sin de også. jeg har ikke råd. og jeg mener at forskning burde være tilgjengelig for alle Anonymkode: ec5ce...910 3
Sonit Skrevet 31. august 2022 #4 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): jeg har ikke råd. og jeg mener at forskning burde være tilgjengelig for alle Anonymkode: ec5ce...910 Du finner masse forskningsartikler gratis og du kan bruke biblioteket - det er gratis og de som jobber der hjelper deg gjerne med å finne frem i baser. Vi kan faktisk ikke forvente at tabloider skal være gratis for alle. Da må jo staten inn og betale journalistene. Satt på spissen. 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 Sonit skrev (13 timer siden): Kjøp abo. Journalister behøver lønnen sin de også. med tanke på hvor mye søppel sånne nettsider tyner ut hele tiden, så "fortjener" dem egentlig at folk betaler for sludderet deres. "slike peniser vil kvinner ha" "sånn får dere langt bedre sex!" "sånne pupper ser best ut" eller noe lignende piss. Anonymkode: 67d04...9d6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 Gå på biblioteket og les avisen der. Anonymkode: eb318...6ef 3
Sonit Skrevet 1. september 2022 #7 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): med tanke på hvor mye søppel sånne nettsider tyner ut hele tiden, så "fortjener" dem egentlig at folk betaler for sludderet deres. "slike peniser vil kvinner ha" "sånn får dere langt bedre sex!" "sånne pupper ser best ut" eller noe lignende piss. Anonymkode: 67d04...9d6 Enig i at tabloidene på nett har gått i retning null nyheter og generelt bare clickbait.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #8 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): jeg har ikke råd. og jeg mener at forskning burde være tilgjengelig for alle Anonymkode: ec5ce...910 Ikke råd til 99,- kr for en måned eller 55,- for en uke bare en gang?? 😆 Ja ja.... Anonymkode: 2be6f...9a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå