Romantisk Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 Tenkte å skrive: "Tusen takk for den flotte X..." Men hva mer???? Forslag????
tuji Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 Må du skrive noe mer da? Vi gjorde ikke det, bare "klem fra ....." Du skal skrive ganske mange kort, så det er greit å ha det så kortfattet som mulig.
Stinemora Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 Tusen takk for X som vi fikk i anledning bryllupet vårt nn.nn.2005 Helsing x og x
Gjest Fantus Skrevet 25. november 2005 #4 Skrevet 25. november 2005 Vi skrev "Tusen takk for den fine/flotte/nydelige osv xxx vi fikk til bryllupet vårt" Syns hvertfall det var litt koselig å skrive f.eks "tusen takk for kakespaden" o.l. i stedenfor å bare skrive "tusen takk for gaven"
Gjest Sabia Skrevet 25. november 2005 #5 Skrevet 25. november 2005 Til de nærmeste og til forlover og andre som har bidratt med ting til å gjøre dagen fin, skrev vi i tillegg litt mer personlig. Skrev noen få kort hver dag så orket jeg å gjøre de personlige også, for skriver man for mange på en gang blir man så fort lei. Men det ER jo ikke et must å skrive mer enn det som er nevnt over her, det andre kan man jo si muntlig!
Søta Skrevet 26. november 2005 #6 Skrevet 26. november 2005 Vi skrev: Takk for den fine/flotte/supre ... vi fikk i anledning vårt bryllup. I tilleg skrev vi til gjestene ; takk for at dere var med og gjorde dagen fantastisk. Og til de som har hjulpet oss med noe, f.eks. tatt bilder under feste takket vi også for dette.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #7 Skrevet 26. november 2005 Det er vel ikke så mange alternativ kanskje, enn å bare takke.
Murf Skrevet 26. november 2005 #8 Skrevet 26. november 2005 Tja, jeg synes det er litt kjipt å få "takk for gaven, hilsen Tom og Lise" så jeg skrev litt mer personlig til hver. Var litt over 100 kort, men det gikk greit med to kvelder og ett glass rødvin I det minste kan man skrive hva man fikk? Og feks takke for at de gjorde dagen flott for dere ved å delta på feiringen eller sende gave? Såklart bremses det av tid, interesse, lyst og antall kort. Murf
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #9 Skrevet 26. november 2005 Tja, jeg synes det er litt kjipt å få "takk for gaven, hilsen Tom og Lise" så jeg skrev litt mer personlig til hver. Var litt over 100 kort, men det gikk greit med to kvelder og ett glass rødvin I det minste kan man skrive hva man fikk? Og feks takke for at de gjorde dagen flott for dere ved å delta på feiringen eller sende gave? Såklart bremses det av tid, interesse, lyst og antall kort. Murf ← Jo jo, men at det skal være så vanskelig? Det er jo ikke så veldig mye annet å finne på enn å ta for seg gavene, de en fikk dem fra og forholdene rundt bryllupet. Hvor vanskelig kan sånt være?
Murf Skrevet 26. november 2005 #10 Skrevet 26. november 2005 Om det blir litt repetisjon (en smule vanskelig å unngå etter ørti førti kort) gjør det da ingen ting! Gjesten vil jo ikke samle seg og sammenligne kortene sine? Murf
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2005 #11 Skrevet 27. november 2005 Vi skrev: Takk for den fine/flotte/supre ... vi fikk i anledning vårt bryllup. I tilleg skrev vi til gjestene ; takk for at dere var med og gjorde dagen fantastisk. Og til de som har hjulpet oss med noe, f.eks. tatt bilder under feste takket vi også for dette. ← Sånn gjorde vi det også. Eller jeg da, min mann kan ikke skryte på seg så mye takkekortskriving akkurat.
tommeline Skrevet 27. november 2005 #12 Skrevet 27. november 2005 Vi skrev: Takk for den fine/flotte/supre ... vi fikk i anledning vårt bryllup. I tilleg skrev vi til gjestene ; takk for at dere var med og gjorde dagen fantastisk. Og til de som har hjulpet oss med noe, f.eks. tatt bilder under feste takket vi også for dette. ← Sånn omtrent skrev vi også. Til de vi fikk gavekort eller penger fra skrev vi hva vi hadde kjøpt oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå