Gjest Lizbet Skrevet 21. oktober 2002 #1 Skrevet 21. oktober 2002 Ble spurt pent om jeg hadde mulighet til å fylle ut et spørreskjema på skolen idag. Det var en undersøkelse som gikk på samfunnets syn på menn (for oss kvinner) og motsatt. Hovedsaklig gikk det på egenskaper som strakk seg over alle spekter. Disse skulle graderes (etter hva vi trodde samfunnet mente, ikke vårt eget syn) fra 1 til 8. Hmm...morsomt tenkte vi. 8) Men det fikk meg til å tenke litt....vi har alle et bilde av hvordan vi vil ha "drømmemannen". Fant mange av min kjæres egenskaper og, men når vi begynte å diskutere dette her så, selv om vi ville ha alle disse positive egenskapene - tenk for en tøffel vi ville fått. Tror vi kom frem til at alt med måte! Men det var artig å lese alle egenskapene og se hvordan vi rangerte! Men, disse slemme guttene som enkelte her inne later til å tro at vi kvinner liker så godt - de fikk ikke så stor oppslutning av oss...Er vi like som venninder eller er det bare det at dere det gjelder må finne et nytt image?? Bare en tanke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå