AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 Hvor lang tid fra dere la om kostholdet og startet på vektnedgang, merket dere endring? Anonymkode: df1a3...bc8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 Nå har jeg holdt på i mange måneder egentlig og det har gått litt opp og ned totalt sett. Men etter sommerferien nå tok jeg ordentlig tak. Samboeren min jobber offshore og han reiste ut på jobb ca. 1 uke etter at jeg la meg i selen igjen. Og da han kom hjem 2 uker senere så han godt forskjell. Så på de 3 ukene var det synlig forskjell på kroppen. (Jeg har ganske mye å ta av men likevel). Anonymkode: b1e88...e22 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Skrevet 31. august 2022 3-4 ukers tid Anonymkode: b7e97...f78 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 Ligger dere i kaloriunderskudd hver dag? Eller hadde dere cheatdays hvor dere spiste nesten hva dere ville? 😊 Anonymkode: df1a3...bc8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 Jeg ligger i underskudd de fleste dagene, og når jeg vil ha spesielle måltider så passer jeg på at jeg holder meg på hva jeg forbrenner (ca) sånn at jeg ikke øker i alle fall.. Men det er fordi jeg kan ikke overspise masse en dag, da vil jeg bare fortsette med det dagen etterpå også ... Og er jeg så dum at jeg drikker alkohol til et digg måltid, da er all bets off og jeg slutter ikke, haha. Så jeg har dager hvor jeg ikke ligger i underskudd, men da holder jeg meg på hva som er innafor. Men alle er forskjellige, jeg bare kjenner meg selv nok til at dersom jeg "tillater" meg en cheat day, så blir det alt for mye over en dag, så jeg har heller "cheat meals". Anonymkode: 494fc...b1b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #6 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ligger dere i kaloriunderskudd hver dag? Eller hadde dere cheatdays hvor dere spiste nesten hva dere ville? 😊 Anonymkode: df1a3...bc8 Jeg har hatt cheat days, men da spiser jeg mindre mat istede.. holder meg som regel alltid innen for 1500-1600 kalorier uansett. Spiser du nesten hva du vil en dag kommer man fort opp i mange kalorier og kan bruke opp underskuddet du har spart opp resten av uka. Anonymkode: e76da...2ef
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ligger dere i kaloriunderskudd hver dag? Eller hadde dere cheatdays hvor dere spiste nesten hva dere ville? 😊 Anonymkode: df1a3...bc8 Er på femte uka, har gått ned 6 kilo (mest første uka såklart), ingen cheat days, men noen dager hvor jeg har unnet meg litt melkesjokolade eller spist mye plommer og nektariner. Alt er logget, selv kosen, så ligger under hele veien. Jeg fikk ikke igjen jeansen min i midten av juli, men nå sitter den behagelig og jeg synes ikke jeg ser så pløsete ut i ansiktet mer. Har BMI 23, ikke så veltrent men OK kondis! Anonymkode: f2260...c37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå