Gå til innhold

Sønnen min på 14 vil høre på musikk når han gjør lekser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om det? Han sier han fokuserer bedre når han hører på musikk .  

Anonymkode: c216d...2ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ham godt. Er helt lik selv.

Anonymkode: 42cc9...d33

• Liker 16
Skrevet

Jeg er slik selv. Full guffe med metal når jeg har feks hjemmeeksamen 😛 

Anonymkode: 33898...b83

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle han ikke det?

Anonymkode: 8f9ae...328

• Liker 13
Skrevet

Er da ikke uvanlig det. 

Anonymkode: 9ed4e...51f

Skrevet

Jeg gjør akkurat det samme.

Skrevet

Det må han bestemme selv. 

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig bør han "få lov til" det, merkelig at det er noe foreldre i det hele tatt skal ha noe å si om? Jeg fokuserer mye bedre med litt lav bakgrunnsmusikk eller støy, stillhet stresser meg.

Anonymkode: 15d39...ea9

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor i alle dager skulle han ikke det?

Anonymkode: 8f9ae...328

Jeg tenker han ikke klarer å fokusere like godt med musikk . 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Haha, legger du deg virkelig opp i om din tenåring vil høre på musikk når han jobber...? Folk er forskjellige, jeg liker og lyd når jeg jobber med kontorarbeid, når jeg var ung og hadde lekser så hørte jeg musikk, kjenner få som ikke har gjort det. Dette kan umulig være seriøst, han er 14 år han bør da være i stand til selv å få avgjøre hva som funker best for han.:rolleyes:

Endret av FrøkenMånestråle
  • Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er som han. Klarer ikke å fokusere om det er helt stille. 

Anonymkode: 640ab...315

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor det? 

Og hvorfor skulle han sagt til deg at han vil ha på musikk, hvis det gir han utfordringer?

• Liker 3
Skrevet

Med mindre han sitter i fellesrom og forstyrrer resten av huset, tenker jeg at dette er noe du ikke har noe med. Da jeg var på den alderen, hørte jeg på musikk stort sett alle våkne timer og gjorde lekser der det passet seg - på trikken, mens jeg så på tv, sammen med venner mens vi pratet mer enn vi jobbet. Så lenge skolen ikke klager på innsatsen eller resultater, trenger ikke du å bry deg heller.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det som teller er om leksene blir gjort.  Klarer sønnen din å gjøre lekser mens han hører på musikk er det ingen grunn til å nekte han. 

Anonymkode: 67cf5...876

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ehhhh....om 4 år er han myndig...funfact: i Syria er kvinner gravide og er gift på den alderen....og du lurer på om du skal bestemme om fjortisen skal ha musikk? Mennesket er 14 år, ikke 4 år!

Anonymkode: 5fe27...14e

• Liker 4
Skrevet

Da jeg studerte, så jeg at mesteparten av studentene i lesesalene hadde på seg headset eller ørepropper. Jeg hørte selv på musikk mens jeg leste. 

Anonymkode: 375a8...bbd

• Liker 1
Skrevet

Han er 14, og du legger deg opp i hvilke lyder han hører på mens han er pliktoppfyllende og gjør lekser? 

Anonymkode: 4cc67...838

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

De aller fleste unge i hører musikk mens de er på jobb. Og da snakker jeg om ordentlige jobber. Så det går nok bra

Anonymkode: cc8b0...e5d

• Liker 1
Skrevet

Jeg konsentrerer meg mye mer med musikk/bakgrunnsstøy. Hører på podcast på jobb feks. 

Anonymkode: 0b27e...4de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...