AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 Min søster sliter med å holde på venner. Jeg kan forstå hvorfor. Hun er veldig masete. Spørr ofte om hjelp. Jeg bodde i nærheten før og da hjalp jeg henne. Men nå bor jeg i en annen by. Jeg er på besøk hos henne nå pga hun skal flytte. Og samtidig pusser hun opp. Hun har 3 venninner. Jeg vet at de har hjulpet henne en del med pakking og bæring av esker med i kjelleren. De jobber og har familie og kan ikke stille opp hele tiden. Nå sier hun at de har begynt å trekke seg unna. Hun ene svarer ikke på meldinger når hun spørr om hjelp. Hun andre sier at hun er sykemeldt og kan ikke hjelpe. Hun 3 stiller som regel opp, men kanskje hun går lei også snart. Jeg er bekymret for min søster. Hun jobber ikke akkurat nå og hvis vennene trekker seg unna, så blir det tungt for henne. Bør jeg kontakter vennene og finne ut hva som skjer? Anonymkode: ad0e1...ec3
Gjest ti10 Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 Nei, du vet vel hva som skjer. Det er bedre at du snakker med søsteren din og forklarer at hun er i ferd med å bruke opp vennene sine, og at hun maser for mye.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Skrevet 31. august 2022 Du oppnår jo ingenting med å snakke med vennene når det er søsteren din som er problemet. Ta en ærlig prat med søsteren din. Anonymkode: 46eb6...0f7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du oppnår jo ingenting med å snakke med vennene når det er søsteren din som er problemet. Ta en ærlig prat med søsteren din. Anonymkode: 46eb6...0f7 Ja, skal gjøre det. Litt rart at hun ikke skjønner det selv. Anonymkode: ad0e1...ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå