AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 Jeg flyttet til en bygd med familien for et år siden, vi ville bo nærmere naturen. Fikk oss jobb og fint sted å bo. Vi er en "internasjonal" familie, der vi er fra to forskjellige kulturer. Synes at bygda her er utrolig koselig, men føler ting begynner bli tett på. Vi flyttet nylig til et nabolag og der mange barn bor, og flere barnehage ansatte.. i begynnelsen synes jeg de var veldig hyggelig mot oss i barnehagen men etterhvert så føler jeg visse sluttet å prate med oss og det er samme person som bor i nabolaget og barnet er mye med oss. Vi har bygget oss opp til fint nettverk her og fått mange fine venner men føler på ubehag akkurat med noen barnehage ansatte... Kan det være en ide å prate med dem? Anonymkode: 1167a...503
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 Dersom dere ellers har en grei Tone er det jo bare å ta det opp? ikke sikkert de selv er bevist hvordan de fremstår og får en tankevekker. hvordan opplever du eller flytte fra by til bygd? Anonymkode: a85e3...13a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå