Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #1 Del Skrevet 25. november 2005 Hei! Er en hobbyløper; løper 4-5 ganger i uken, fast løype på vel 6 km. Liker godt å løpe, en trening som passer meg godt. prøver å variere tempo, lett jogg som start, øke på etterhvert. men kunne tenke meg å legge inn litt intervaller, slik at økten blir hardere. noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. november 2005 #2 Del Skrevet 25. november 2005 Legg inn litt spenst-trening, kanskje? Det er jo i hvert fall tungt! *puh!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #3 Del Skrevet 26. november 2005 Finn deg en passe bratt og passe lang bakke, løp alt du har opp den, gå rolig ned igjen, gjør dette 5-10 ganger. Legg inn intervaller på f.eks 1min-2min-3min-4min-3min-2min-1min. Pyramideintervall, kan variere den da, 1-2-3-1-2-3, 1-2-1-2-1-2-1, 2-3-4-3-2. mange muligheter. Løp det du klarer i intensitet tiden, og gå/jogg lett i pausene, pauser = halve tida av intensiteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå