AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 Til dere som har sex flere ganger om dagen - hvordan får dere til det i praksis, i en hektisk hverdag? Når man legger seg og før man står opp er jo åpenbare muligheter, men ellers? Innimellom barns lekser, middagslaging, fotballtreninger, dugnad i barnehagen, loddsalg for idrettslaget, styremøte i borettslaget, ukeshandling, overtidsarbeid osv osv Hvordan får dere kilt sex innimellom her? Anonymkode: 51335...15b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #2 Skrevet 1. september 2022 Det er vel folk som har glede av kjappiser, sikkert? 5min her og 5min der. Anonymkode: 28c48...9e5 2
Bos43 Skrevet 1. september 2022 #3 Skrevet 1. september 2022 (endret) Når begge er innstilt på, og liker kjappiser, så finner man alltid tid for litt knulling. Bare herlig. Endret 1. september 2022 av Bos43 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #4 Skrevet 1. september 2022 No problem for oss uføretrygdede. Så lenge man ikke er ufør i kjønnsorganene, kan vi ha vi sex hele dagen👌 Derfor børe uføre finne hverandre 👍 Anonymkode: 566df...5b9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #5 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): No problem for oss uføretrygdede. Så lenge man ikke er ufør i kjønnsorganene, kan vi ha vi sex hele dagen👌 Derfor børe uføre finne hverandre 👍 Anonymkode: 566df...5b9 Og et veldig godt argument hvorfor en som er i arbeid ikke skal bli sammen med ei som er ufør. Eller omvendt. Anonymkode: 52c0b...5b4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #6 Skrevet 1. september 2022 Vi jobber i samme bedrift. Anonymkode: a991b...a1d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #7 Skrevet 1. september 2022 En gang på morran. En gang etter middag, mens unga er ute og flyr. En eller to ganger til kvelden. Men ikke hver dag! En gang eller så i uka er nok med slikt kanineri. Til vanlig holder en gang for dag. K45 Anonymkode: afa59...ec2 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #8 Skrevet 1. september 2022 Her er jeg i permisjon og mannen har hjemmekontor. Ganske lett å bare ta det når han ikke har møte (langt fra hver dag, og det er snakk om 5-10 min) eller skal ha lunsjpause. Vi ligger også ofte middagshvil (baby sover somregel i den tiden), og da kommer vi litt nære. Og på kveldene hender det også vi tar en kjappis. Til vanlig jobber jeg turnus, og under koronaen hadde mannen hjemmekontor hele tiden. Da ble det gjerne flere runder om dagen fordi begge likevel var hjemme. Nå setter småbarnslivet litt begrensninger fordi jeg ikke alltid har fått dusjet, baby sover korte blunder eller vi er slitne.. Men innimellom kliner vi virkelig til Anonymkode: 586d2...e76
Coachshinny Skrevet 2. september 2022 #9 Skrevet 2. september 2022 Jeg er orgasme avhengig og må ha sex og orgasme 2-5 ganger om dagen. Har ofte 2-4 orgasmer hver omgang. Heldigvis er samboer like keen på ofte og mye sex. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #10 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): No problem for oss uføretrygdede. Så lenge man ikke er ufør i kjønnsorganene, kan vi ha vi sex hele dagen👌 Derfor børe uføre finne hverandre 👍 Anonymkode: 566df...5b9 Bare sånn teoretisk, hvis dere har sex hele dagen og er uføre, da får dere betalt for å ha sex og er pr definisjon offentlig ansatt prostituerte. Anonymkode: 4dd23...1b1 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #11 Skrevet 2. september 2022 Det er ikke så lett å vite hva som er mye og lite og vanlig og sånn. Da jeg ble samboer som student, 18-19 år, var kjæresten fire-fem år eldre enn meg og visste mye om sex. Så da hadde vi mye, hele tiden vi bodde sammen. Jeg syntes kanskje det var litt rart, men det ble jo sånn når han ville. Vi er ikke sammen lenger nå. Jeg har ny samboer og vi passer bedre sammen, har mer vanlig sex og mer passe ofte. Sikkert noe med kulturforskjeller å gjøre det andre. Anonymkode: ddcbc...563
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #12 Skrevet 3. september 2022 Har kun hatt sex flere ganger om dagen med en partner. Var ett langdistanse forhold og traff hverandre kun i helgene. Helt vanvittig kjemi 🔥 Var skikkelig sår i musa når jeg reiste hjem på søndagen. 🤭 Anonymkode: ef9fa...137
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #13 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (På 31.8.2022 den 19.11): Til dere som har sex flere ganger om dagen - hvordan får dere til det i praksis, i en hektisk hverdag? Når man legger seg og før man står opp er jo åpenbare muligheter, men ellers? Innimellom barns lekser, middagslaging, fotballtreninger, dugnad i barnehagen, loddsalg for idrettslaget, styremøte i borettslaget, ukeshandling, overtidsarbeid osv osv Hvordan får dere kilt sex innimellom her? Anonymkode: 51335...15b Blant annet ved å ikke skifte, har sex med fotballdrakta/ treningsdressen på før trening veldig ofte, mest blowjob, men det fungerer jo godt. Nå har ikke vi barn, som letter saken. Men blowjob på sofaen mens TVn står på er nærmest daglig. Handleturen tar kanskje to timer i uka og bor heldigvis ikke i borettslag. Hender til og med jeg får en blowjob mens jeg lager middag. Anonymkode: b0537...e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå