AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 Vi er en familie på fem, og har nå besøk av min svigerinne og hennes to barn og hund. De har bodd hos oss i to uker da hun går gjennom et samlivsbrudd og leiligheten hennes er under oppussing. Vel, jeg føler meg kvalt, føler meg invadert og klarer ikke å slappe av å ha folk rundt meg hele tiden, ikke gå i hva jeg vil, eller bare være meg selv. Jeg blir gal, to uker til de reiser hjem og jeg klarer ikke mer. Guttene (barna) krangler 24/7. Planen var at de skulle være her i to uker, ikke fire. Jeg føler meg fæl, men kan ikke noe for det. Flere som ikke takler å ha overnattingsbesøk over flere dager?...... Anonymkode: ff073...88b 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi er en familie på fem, og har nå besøk av min svigerinne og hennes to barn og hund. De har bodd hos oss i to uker da hun går gjennom et samlivsbrudd og leiligheten hennes er under oppussing. Vel, jeg føler meg kvalt, føler meg invadert og klarer ikke å slappe av å ha folk rundt meg hele tiden, ikke gå i hva jeg vil, eller bare være meg selv. Jeg blir gal, to uker til de reiser hjem og jeg klarer ikke mer. Guttene (barna) krangler 24/7. Planen var at de skulle være her i to uker, ikke fire. Jeg føler meg fæl, men kan ikke noe for det. Flere som ikke takler å ha overnattingsbesøk over flere dager?...... Anonymkode: ff073...88b Jeg gjorde det før, når jeg anså det som et besøk. Jeg tenker på alt over en helg som at de bor her for en periode, og jeg gjør mitt, de gjør sitt i løpet av dagen. Det blir selvsagt at man bruker mer tid sammen, som er hyggelig, men utover det, går jeg slapper av, spiser, følger rutiner osv i mitt tempo. Føler du at dere må være sammen hele tiden, eller får dere litt avstand? Anonymkode: ae3af...6d7 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Skrevet 31. august 2022 Det høres helt normalt ut Ikke rart du føler deg kvalt når du ikke får slappet av hjemme. Jeg hadde blitt gal! Hva er planen videre da? Jeg syntes det er lettere å tåle besøk hvis man har en sluttdato. Anonymkode: ef2fd...f2e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #4 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det høres helt normalt ut Ikke rart du føler deg kvalt når du ikke får slappet av hjemme. Jeg hadde blitt gal! Hva er planen videre da? Jeg syntes det er lettere å tåle besøk hvis man har en sluttdato. Anonymkode: ef2fd...f2e Hun sier to uker, men mye må på plass før de flytter. Er redd det blir enda to uker om to uker. Anonymkode: ff073...88b
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #5 Skrevet 31. august 2022 Når de bor hos dere i flere uker er de jo ikke vanlige gjester, så de bør ta i et tak på lik linje med husets andre beboere. Be om at de gjør sin del av husarbeidet. Vær tydelig på hva som forventes. Anonymkode: 44813...877 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #6 Skrevet 31. august 2022 Har du en hytte i familien du kan dra til om helga for å få en liten pause? Anonymkode: a44d8...f6a
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #7 Skrevet 31. august 2022 Oj, hva pleier du å gå rundt i som du ikke kan med familie i hus? Du kan også si, eller få mannen din til å si til sin søster at hun må hjelpe til? Anonymkode: 7fcf2...2c9
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #8 Skrevet 31. august 2022 Haha hjelpere på kjøkkenet er også invaderende 😅 Anonymkode: 9105b...73e
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #9 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha hjelpere på kjøkkenet er også invaderende 😅 Anonymkode: 9105b...73e De kan jo lage middag og mat, trenger ikke hjelpe til. De bor der jo. Anonymkode: ae3af...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå