Gå til innhold

Er denne CBD oljen lovlig i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

E83B43E1-C7C4-42D1-ACA7-21CF77CD9236.thumb.jpeg.93a14aef60a9604a4fb57084ced19604.jpegCBD olje fra WeUnite. Har prøvd akkurat denne det er snakk om her, og den var helt super. Vedkommende som selger på TikTok sier jo at det er helt lovlig osv, er dette sant siden den ikke inneholder THC?

Anonymkode: 46132...405

Skrevet

Be om kilde/bevis på lovligheten. 

Anonymkode: aa1bb...d12

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Inneholder oljen 0% THC er den lovlig. Jeg har bestillt her mange ganger uten problemer.

Anonymkode: 043ab...364

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Inneholder oljen 0% THC er den lovlig. Jeg har bestillt her mange ganger uten problemer.

Virkelig? 🥰 Er så redd for at det er lovlig i EØS, men så gjør Norge litt sånn som de vil.

Skrevet

Virkelig? 🥰 Er så redd for at det er lovlig i EØS, men så gjør Norge litt sånn som de vil.

Norge er i EØS...

• Liker 1
Skrevet

Norge er i EØS...

Du, det er jeg klar over, haha :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Du, det er jeg klar over, haha :)

Hva skal du med denne da?

Anonymkode: 3654e...aab

• Liker 2
Skrevet

Hør med tollen for sikkerhetsskyld. Sist jeg snakket med dem så sa de at all form for cbd olje var forbudt.

Anonymkode: aa686...7f7

• Nyttig 1
Skrevet

Hasjolje? Hva skal du med det? Helle over salaten med eplesidereddik eller skal du steke pølser i det? 

Anonymkode: be466...a60

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei du. Ble litt nysgjerrig nå. Hvordan virker denne oljen? Fikk du noen helsefordeler av den?

Anonymkode: 9cb07...ca6

Skrevet

Anyone? 

Anonymkode: 9cb07...ca6

Skrevet

Ingen CBD-olje med ekstrakt fra planten, til inntak gjennom munnen er det lov å egenimportere eller kjøpe utenom reseptbelagt via apotek i Norge.  Det at noen har klart å få det hjem i postkassen uten problemer, betyr ikke at ingen får problemer.

Jeg ville ikke tatt sjansen. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2022 den 18.55):

E83B43E1-C7C4-42D1-ACA7-21CF77CD9236.thumb.jpeg.93a14aef60a9604a4fb57084ced19604.jpegCBD olje fra WeUnite. Har prøvd akkurat denne det er snakk om her, og den var helt super. Vedkommende som selger på TikTok sier jo at det er helt lovlig osv, er dette sant siden den ikke inneholder THC?

Jeg har pleid å kjøpe CBD olje på helsekosten i Sverige. Minst huske at det er lovlig å kjøpe i utlandet, men at det ikke er lov å selge i Norge. 

Du får bare bestille det så ser du jo om du får pakken eller ikke. Verre er det ikke. 

Anonymkode: a64c9...a5f

Skrevet
Kalevala skrev (3 minutter siden):

Ingen CBD-olje med ekstrakt fra planten, til inntak gjennom munnen er det lov å egenimportere eller kjøpe utenom reseptbelagt via apotek i Norge.  Det at noen har klart å få det hjem i postkassen uten problemer, betyr ikke at ingen får problemer.

Jeg ville ikke tatt sjansen. 

Man får ikke problemer, hvis det eventuelt er ulovlig så blir pakken returnert til avsender eller destruert. Blir man kontaktet av tollerne eller påtalemyndigheter, det tviler jeg sterkt på når det bare er en flaske. 

Jeg kjenner flere som har bestilt dette på nettet, til og med som inneholder THC. Jeg personlig kjøper CBD olje på helsekostbutikker i Sverige og tar med over. Til eget bruk selvfølgelig.

Anonymkode: a64c9...a5f

Annonse
Skrevet

Er det ikke sånn at det må inneholde noe thc for å være effektiv? Eller husker jeg feil?

Anonymkode: 4061d...433

• Nyttig 1
Skrevet

Hva er greia med sånn hasjolje, egentlig? Har hørt om den og den er veldig hypet, men hva gjør den egentlig? 

Skrevet

Folk med enkelte kroniske smertesykdommer / langtidskader får bruke cannabisspra/olje på resept .

(kreft, Cp , MS ...) Man blir ikke "høy" på de men de skal kunne ta de verste smertetoppene /får muskel til å slappe av.

Anonymkode: 4740f...038

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.9.2022 den 19.56):

Hva er greia med sånn hasjolje, egentlig? Har hørt om den og den er veldig hypet, men hva gjør den egentlig? 

Er CBDolje,ikke hasj.

Anonymkode: c23dc...aef

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...