Gå til innhold

Han er på tinder igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg kommer med et hjertesukk og problem jeg håper noen kan hjelpe meg med. 

Jeg har datet en super fyr siden juni. Alt har virket veldig lovende, og særlig siden begynnelsen av august har jeg følt at han virkelig har investert, forsøkt å levere på dater osv. For to helger siden fikk jeg møte noen av kompisene hans, og han har fortalt om meg til moren sin. 

Vi bor på et lite sted, alt har virket helt fint, men begge har vært veldig opptatt og ikke fått møttes den siste uka. Han sender en del snapper, og svarer alltid. Han var i Oslo på mandag og tirsdag i forbindelse med jobb, som er et stykke unna, og de to dagen var han VELDIG aktiv på snap. Jeg forsøkte å ikke overtenke.... Tirsdag kveld ser jeg at han har addet en jente fra Oslo - i helt annet yrke - flere år yngre uten felles venner - på instagram. Umiddelbart skjønte jeg at han har vært aktiv på tinder siden han har vært i Oslo.. Jeg ble kjempelei meg, men prøvde å tenke klart. Vi har ikke definert oss, men jeg har ikke følt at det har vært nødvendig å si at jeg forventer at han ikke er på datingapper, ettersom han ikke har vært det tidligere siden vi møttes. 

Rett etterpå var det enda en jente. Også fra Oslo. Den siste være i jobbsammenheng, men hun er singel, litt yngre enn han, og han adder ingen av guttene på jobb..

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg så utrolig liten og verdiløs, og jeg vet ikke om det er noen grunn til å konfrontere han, for nå tenker jeg at han bare ville vært utro uansett. 

Jeg er ikke aktiv på tinder selv, så vet ikke helt hva "sjargongen" der er, hva som er vanlig osv. Han har ikke trukket seg unna eller virket uinteressert. Etter han addet de har han tvert i mot sendt meg masse meldinger, både vanlig og flørtende. 

Råd?

Anonymkode: b4c93...56c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at han har vært på Tinder bare fordi han har addet noen?

Anonymkode: 66c57...4f7

• Liker 3
Skrevet

Du kan jo bare spørre han rett ut?

Har du vært aktiv på Tinder og hatt treff/håp om treff i Oslo. 

Anonymkode: 28696...c39

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tenker det er det beste jeg også

Anonymkode: 6aac9...62d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å spørre en mann om slike ting har aldri fungert. Hva tror dere han svarer? Ja, jeg har vert på tinder i oslo? 😂

Anonymkode: 4663f...61f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Å spørre en mann om slike ting har aldri fungert. Hva tror dere han svarer? Ja, jeg har vert på tinder i oslo? 😂

Anonymkode: 4663f...61f

Javel... 

Så du kan snakke for alle menn? 

Er du kvinne, som identifiserer deg som mann siden du er så kunnskapsrik orakel? 

Anonymkode: 2d4ca...e37

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan du følger med på om han er «veldig aktiv på snap». Sitter du seriøst hjemme å følger med på snapscoren hans?!

Hvordan vet du hvem han er venn med på snap? Du sier han «addet en jente fra snap på instagram»- hvordan i huleste vet du at dette er en jente han har fra snap?? Og hvordan ser du hvem han nettopp har lagt til på Instagram??

Nei uffff

Anonymkode: 00de7...7bc

• Liker 3
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har datet en super fyr siden juni. Alt har virket veldig lovende, og særlig siden begynnelsen av august har jeg følt at han virkelig har investert, forsøkt å levere på dater osv. For to helger siden fikk jeg møte noen av kompisene hans, og han har fortalt om meg til moren sin. 

Vi bor på et lite sted, alt har virket helt fint, men begge har vært veldig opptatt og ikke fått møttes den siste uka. Han sender en del snapper, og svarer alltid. Han var i Oslo på mandag og tirsdag i forbindelse med jobb, som er et stykke unna, og de to dagen var han VELDIG aktiv på snap. Jeg forsøkte å ikke overtenke.... Tirsdag kveld ser jeg at han har addet en jente fra Oslo - i helt annet yrke - flere år yngre uten felles venner - på instagram. Umiddelbart skjønte jeg at han har vært aktiv på tinder siden han har vært i Oslo.. Jeg ble kjempelei meg, men prøvde å tenke klart. Vi har ikke definert oss, men jeg har ikke følt at det har vært nødvendig å si at jeg forventer at han ikke er på datingapper, ettersom han ikke har vært det tidligere siden vi møttes. 

Rett etterpå var det enda en jente. Også fra Oslo. Den siste være i jobbsammenheng, men hun er singel, litt yngre enn han, og han adder ingen av guttene på jobb..

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Føler meg så utrolig liten og verdiløs, og jeg vet ikke om det er noen grunn til å konfrontere han, for nå tenker jeg at han bare ville vært utro uansett. 

Jeg er ikke aktiv på tinder selv, så vet ikke helt hva "sjargongen" der er, hva som er vanlig osv. Han har ikke trukket seg unna eller virket uinteressert. Etter han addet de har han tvert i mot sendt meg masse meldinger, både vanlig og flørtende. 

Råd?

å herregud du høres slitsom ut

Anonymkode: 9e05e...432

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi har ikke definert oss, men jeg har ikke følt at det har vært nødvendig å si at jeg forventer at han ikke er på datingapper, ettersom han ikke har vært det tidligere siden vi møttes. 

Tenk så mye lettere livet hadde vært hvis man hadde delt sine tanker, følelser og forventninger. 

Dere har ikke definert dere. For han betyr det at han fortsatt er singel, og dere har holdt på en stund. For deg så betyr det noe annet. Ingen av dere gjør feil, men det blir feil for den andre fordi dere IKKE har kommunisert.

Anonymkode: c2992...d4b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

å herregud du høres slitsom ut

Anonymkode: 9e05e...432

Bedre å leke dum og overse tydelige tegn?

Anonymkode: c7262...c09

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Råd?

Du kan jo lage deg en tinderprofil og se om han dukker opp som aktiv?

Kan lage profil uten bilde av deg selv.

Så må du innse at han tydeligvis ikke er like investert. Og fremdeles sjekker markedet.  Enten godta det og fortsette date han, eller slutte date han og se etter en som ikke fremdeles er på markedet etter så lang tid.

Anonymkode: c7262...c09

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja?
Det hadde jeg svart, hvis det var tilfelle. Det skal jo litt til å lyve rett opp ansiktet til noen, og det er noe i hvert fall ikke jeg ville gjort. Han har jo ikke gjort noe galt, i og med at de ikke har definert forholdet. Så hvorfor ikke snakke sant?

M40

Anonymkode: a55df...6fe

Skrevet

Bare snakk med han, selv om dere ikke er i et ekslusivt forhold, noe dere ikke vet siden dere ikke har komunisert noe, det du må huske på at er i start fasen med dating, begynne  å bli kjærester så er kommunikasjon like viktig som alltid, har man en god dialog flyt slipper man å komme i dine baner med å tenke slik, og dette er den tankegangen som kan få noe som kan bli bra til å bli dårlig. Husk som det gjelder alt, komunikasjon er Alpha og Omega. 

Skrevet

du sitter å sjekker snapscore, for å så sjekke hvem han adder på insta, for å så stalke dem han adder, og arbeidskollegaene hans? 
La han gå!
Om du har så lite tillit til han at du må kontrollere alle hans sosiale medier, til tross for at han tydeligvis er investert i deg, så bør du la han gå. 

Det er ett sant helvette å være i ett forhold hvor man blir overvåket og kontrollert av partner, der partner skal sjekke ut alle man møter. Og uansett hvor mye man prøver vise at det er partner som er den eneste ene... Og du gjør det allerede før dere faktisk er sammen. 

Anonymkode: 63180...d40

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2022 den 16.43):

Råd?

Det er prisen for å være sammen med en kjekk mann. Dere kvinner skal jo absolutt gå etter de samme mennene. 

Anonymkode: d974f...486

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er prisen for å være sammen med en kjekk mann. Dere kvinner skal jo absolutt gå etter de samme mennene. 

Anonymkode: d974f...486

SLUTT Å SVARE DENNE BITTERHETEN DIN I HVER ENESTE TRÅD OM DATING, med vennlig hilsen alle oss andre brukere her på forumet.

Takk. 

Anonymkode: 78b80...ffb

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...