AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 sammen nå med kjæresten i 8 år og vurderer å gjøre det slutt, jeg orker liksom ikke mere, jeg liker den bare ikke. synes det ser helt annerledes ut fra alle andre sine; uvanlig stor pung, mye hår også er den mørkere enn resten av kroppen og ikke minst den ser ut som en sopp. og ja jeg har vært utro, jeg fortjener nærhet, men jeg klarer bare ikke komme nær den tingen der. når jeg ser andre sine klarer jeg ikke tanken på hva jeg har gått glipp. men det er ting. er redd dersom jeg slår ender jeg kun som sidesprang. at jeg aldri kommer inn i et seriøst forhold. den tanken skremmer meg. hva synes dere jeg burde gjøre vi begge er 30 år Anonymkode: 2e234...a1a
Silva Pluvialis Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 Altså du trenger ikke noe grunn for å slå opp, men jeg ville ikke vært ærlig om årsaken. Det kan knuse han fullstendig. 22
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Skrevet 31. august 2022 Klart du burde gå, dette er jo ingenting å lure på. Hvordan skal du være sammen med noen du nesten ikke orker å se naken? Det går jo ikke. Om du ender opp som sidesprang eller ikke er vel litt opp til deg. Anonymkode: 479cb...5e8 3
GammelKaktus Skrevet 31. august 2022 #4 Skrevet 31. august 2022 Herlighet, har du vært sammen med han i 8 år og ikke likt pikken hans? Skjønner ikke at du har holdt ut hvis du synes underlivet hans ser så rart og jævlig ut. Tror du skal gå videre jeg for dere begges del, man kan ikke være i et forhold bare fordi man er redd for hvordan ting blir som singel. 11
tussi84 Skrevet 31. august 2022 #5 Skrevet 31. august 2022 (endret) du burde slå opp. Han fortjener bedre enn deg. Han fortjener noen som er trofast og som liker han for den Han er. Syns forresten du virker veldig overfladisk. Om synet på utstyret hans er så forferdelig for deg så skulle du gått for mange år siden. Og jeg tenker er jo ikke rart forhold ryker så lett når det man henger seg mest opp i er hvordan pikken hans ser ut. Endret 31. august 2022 av tussi84 17 5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #6 Skrevet 31. august 2022 Synes du bør slå opp. Dersom du ikke ønsker å være med han og er utro, fortjener han bedre. Men jeg synes ikke du skal fortelle han at årsaken er at du ikke liker hvordan han ser ut naken. Selv om det er din opplevelse, er det ikke sikkert andre vil tenke det samme, det endrer jo heller ingenting og vil bare gjøre han usikker. Anonymkode: ce39f...0a6 10 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #7 Skrevet 31. august 2022 TS, er mannen din en trygg mann å leve med, har han økonomien på stell, eier han leilighet/hus, har han god jobb og tjener godt med penger? I så fall, behold mannen din, ha sex med han noen ganger til, helt til du blir gravid - deretter slutter du å å ha sex med han og så har du en elsker eller to på siden. Det er ingen krav eller plikt til å ha et sexualliv med den man er kjæreste eller samboer med. Selv ikke ektefeller kan kreve å ha sex med den andre. Hvis det ikke er slik at mannen har noen verdier, økonomiske spesielt så er det bare å finne deg en ny mann. Fortrinnsvis en som har godt med penger, slik at du kan jobbe mindre. Anonymkode: 99f5e...d81 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #9 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): sammen nå med kjæresten i 8 år og vurderer å gjøre det slutt, jeg orker liksom ikke mere, jeg liker den bare ikke. synes det ser helt annerledes ut fra alle andre sine; uvanlig stor pung, mye hår også er den mørkere enn resten av kroppen og ikke minst den ser ut som en sopp. og ja jeg har vært utro, jeg fortjener nærhet, men jeg klarer bare ikke komme nær den tingen der. når jeg ser andre sine klarer jeg ikke tanken på hva jeg har gått glipp. men det er ting. er redd dersom jeg slår ender jeg kun som sidesprang. at jeg aldri kommer inn i et seriøst forhold. den tanken skremmer meg. hva synes dere jeg burde gjøre vi begge er 30 år Anonymkode: 2e234...a1a Brune peniser er ekle. Anonymkode: b5070...07b 3 1
Blåttvann Skrevet 31. august 2022 #10 Skrevet 31. august 2022 Selvfølgelig kan du slå opp! Men ikke si årsaken rett ut til han. 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #11 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): den mørkere enn resten av kroppen Dette er helt normalt. Det er pigmenteringen i huden. Huden rundt kjønnsorgan og anus er betydelig mørkere hos dealler, aller fleste. Og huden blir mørkere med alder, sykdom eller svangerskap. Det er helt normalt. Anonymkode: 54c19...180 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #12 Skrevet 31. august 2022 Utseende på kjønnsorgan er helt legitim grunn til å avvikle både for menn og kvinner. Synes det er rart at du ble sammen med ham da. De gangene jeg har hatt sex med kvinner som har uappetittelig kjønnsorgan, så har jeg avsluttet det så raskt som mulig. (Selvfølgelig uten å si den egentlige grunnen). Anonymkode: 47c38...784 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #13 Skrevet 31. august 2022 Men er det bra intimt sett,? Finn en mann som du har god kjemi med seksuellt sett. Jeg levde i ti år med grusom sex. Aldri mer. Kjæresten min er ganske bra utstyrt der nede. 😏 Anonymkode: 4c0e3...997
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #14 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS, er mannen din en trygg mann å leve med, har han økonomien på stell, eier han leilighet/hus, har han god jobb og tjener godt med penger? I så fall, behold mannen din, ha sex med han noen ganger til, helt til du blir gravid - deretter slutter du å å ha sex med han og så har du en elsker eller to på siden. Det er ingen krav eller plikt til å ha et sexualliv med den man er kjæreste eller samboer med. Selv ikke ektefeller kan kreve å ha sex med den andre. Hvis det ikke er slik at mannen har noen verdier, økonomiske spesielt så er det bare å finne deg en ny mann. Fortrinnsvis en som har godt med penger, slik at du kan jobbe mindre. Anonymkode: 99f5e...d81 Men hva faen. For et begredelig syn på samliv. Anonymkode: 0344b...6a2 11
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #15 Skrevet 31. august 2022 Hva er det jeg leser!? For all del, slå opp med han. Han fortjener så mye bedre enn en som synes underlivet hans er ekkelt og er utro mot han. Herregud jente, ta deg sammen! Anonymkode: b788e...c12 12 1 5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #16 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): sammen nå med kjæresten i 8 år og vurderer å gjøre det slutt, jeg orker liksom ikke mere, jeg liker den bare ikke. synes det ser helt annerledes ut fra alle andre sine; uvanlig stor pung, mye hår også er den mørkere enn resten av kroppen og ikke minst den ser ut som en sopp. og ja jeg har vært utro, jeg fortjener nærhet, men jeg klarer bare ikke komme nær den tingen der. når jeg ser andre sine klarer jeg ikke tanken på hva jeg har gått glipp. men det er ting. er redd dersom jeg slår ender jeg kun som sidesprang. at jeg aldri kommer inn i et seriøst forhold. den tanken skremmer meg. hva synes dere jeg burde gjøre vi begge er 30 år Anonymkode: 2e234...a1a Ja, slå opp. Han fortjener bedre enn deg. Du er motbydelig. Anonymkode: 2922e...b21 7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #17 Skrevet 31. august 2022 Du skulle ha slått opp for 7.5 år siden.... Anonymkode: 2962c...715 6
Isambard Skrevet 31. august 2022 #18 Skrevet 31. august 2022 Du er utro og orker ikke være i nærheten av ham. Det er er god grunn til å slå opp. Hva skulle du ellers gjort? 5
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #19 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): sammen nå med kjæresten i 8 år og vurderer å gjøre det slutt, jeg orker liksom ikke mere, jeg liker den bare ikke. synes det ser helt annerledes ut fra alle andre sine; uvanlig stor pung, mye hår også er den mørkere enn resten av kroppen og ikke minst den ser ut som en sopp. Anonymkode: 2e234...a1a Og det tok 8 år å oppdage hvordan hans penis ser ut? Hallo i luken... Btw, du beskriver kuken til kjæresten min på en prikk og jeg synes det er noe av det fineste ved ham. Så bare let him go så kan han finne ei dame som faktisk liker kroppen hans. Anonymkode: bad7a...282 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #20 Skrevet 31. august 2022 Ja, hvis du er en «enkel» og useriøs/umoden kvinne så! Hvis du spør om noe så trivielt som dette, viser jo det at du ikke har så dype følelser for denne mannen, eller at du verdsetter det fysiske (overfladiske) foran kjærlighet (tipper det overfladiske, enkle). Lykke til med jakten på det perfekte 🥳🥳🥳🥳🥳 Anonymkode: 75de5...cc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå