Gå til innhold

Minst folk kjøpesenter kl 10 eller kl 19?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat kl 10 eller kl 19 eller 19.30?

Anonymkode: f255d...291

Videoannonse
Annonse
Skrevet

19

Anonymkode: 08a8a...800

Skrevet

Jeg synes det er minst på kvelden. Har blitt overrasket over hvor mange som er på senteret når de åpner klokka 10.

Anonymkode: 91dc6...a8b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Google fører jo statistikk, så du kan sjekke enkelte kjøpesenter :) 

Jeg har lav tålmodighet på IKEA, der velger jeg alltid å gå siste timen. 

Gjerne fredag kveld, det er bankers.

Anonymkode: 35632...6ee

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg opplever at det er færrest folk på kvelden. Men det kommer an på hvilke butikker du skal i, er klientellet ungt, så er det flere senere på dagen. Om morgenen er det flere eldre kunder.

Trenger du betjening som kan ta avgjørelser (feks reklamasjon, eller du skal kjøpe flere ting og vil be om rabatt) så er det oftere disse er på jobb tidlig på dagen. På kvelden er det flere ekstrahjelper etc.

Anonymkode: 98424...fe9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Når stenger de? Siste time før stengetid er som regel best. Overraskende mange ute når det åpner.

Er det feks storosenteret som er oppe til 21 er det fremdeles masse folk kl 19 da.. 

Anonymkode: f76ba...9a3

Skrevet

Har hvert i kjøersentret kl 10:00 Det kryr av gammle mennesker og nybakte mammaer 😂👍 er ikke like fult men stille. 

Anonymkode: 66ae4...e72

• Liker 2
Skrevet

Mange som står i kø og venter på at senteret skal åpnes så de kan få handlet seg ferdig for dagen. Så det er kl. 10 det er flest folk som skal inn.

De aller fleste har handlet ferdig på kveldstid og når polet stenger kl. 18 så går folk hjem. Færrest folk mellom 19 og 20 på senteret jeg handler. 

Anonymkode: f56e3...05a

• Nyttig 1
Skrevet

Stemmer i med de andre i at det er overraskende mange som er tidlig ute. På kjøpesenteret her jeg bor er det også et legekontor, og de åpner en time før butikkene åpner. Så dørene på kjøpesenteret åpner kl. 9, men ingen av butikkene åpner før 10. Når jeg har vært på legesenteret ser jeg overraskende mange som sitter på benkene inne på senteret og venter på at butikkene skal åpne. Det er litt trist å se. 

Anonymkode: e8b44...8c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg synes det er minst på kvelden. Har blitt overrasket over hvor mange som er på senteret når de åpner klokka 10.

Anonymkode: 91dc6...a8b

Derfor skulle jeg ønske de åpnet tidliegere enn folk flest gadd å stå opp. Jeg hater å stå i kø. De gangene jeg må noe, vil jeg bare rett inn, hente det jeg skal ha, og ferdig. 

Liker ikke at handleturer tar lang tid. Tenker ukeshandel maks 15 min i butikk. Ikea eller lignende, maks 20 - 30 min. I hvert fall ikke mer. Dritkjedelig å handle egentlig.

Anonymkode: 8b6c4...f00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...