Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrives en del innlegg om problematiske forhold her inne, ganske normalt siden dette er sted å søke råd og tips.

Men, er det flere som lever i stort sett lykkelige forhold?

Jeg er i et veldig lykkelig forhold, selvsagt har vi våre krangler og problemer iblant, som ganske nylig. Men, vi kommer alltid gjennom det fordi vi elsker hverandre.

Det er vel fortsatt normalen, eller? F.eks. i dag tidlig våknet vi sammen, jeg la meg inntil han og han holdt rundt meg. Vi hadde litt tid til overs, så det ble sex også før frokost. Ikke alltid det skjer, men ikke sjelden heller. Føler at kjæresten er min bestevenn. Vi kan snakke om alt mulig og vi koser oss veldig i hverandres selskap. Det er slik at alt, alle aktiviteter og høytider, selskaper, turer, alt blir bare så mye bedre sammen med han.

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten den fantastiske kjæresten min.

Andre koselige "historier fra virkeligheten" om folk som lever i gode forhold og kommer seg gjennom ting sammen? :)  

Anonymkode: c313c...d20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har det stort sett bra sammen. Det er jo opp og nedturer i forholdet vårt også, men vi gir ikke opp fordi ting er noe dårlig i en liten periode. Det er normalt at man i perioder kanskje ikke føler seg 100 prosent lykkelig i hele tiden i forholdet. 

Vi har vært sammen i 9 år nå, og gift I 4 av dem. Jeg vil påstå at oppskriften på at forholdet har vart så lenge er fordi vi har gjensidig respekt til hverandre, er ærlige, kommuniserer og samarbeider stort sett bra, er trofaste begge to, og vi støtter hverandre. Vi er også en pakke sammen på en måte mot resten av verden, samtidig som vi er to ulike individer.

• Liker 1
Skrevet

Vi har det stort sett bra til alle tider. Krangler aldri, men kan diskutere og finne ut av ting om vi er uenige om noe. Har et supert sexliv, er veldig sammensveiset og samkjørte på hva vi ønsker og forventer av hverandre.

Var voksne og hadde flere forhold bak oss begge to da vi møttes, så begge var veldig klar på hva vi la vekt på i et forhold. Ærlighet, respekt og åpenhet er vel noen stikkord for hvorfor vi fungerer så godt sammen.

• Liker 1
Skrevet

Vi har det stort sett veldig bra sammen. Krangler aldri, men har hatt noen diskusjoner gjennom tiden. Men de løses ved at vi snakker rolig om det. Noe helt annet enn det jeg har opplevd med xen, som stort sett skulle hyle og smelle med dører, så det er deilig å se at man kan løse uenigheter på en annen måte. ❤️

Han er min beste venn og den jeg kan gå til med alt. Han lytter, støtter, og oppmuntrer meg til å følge den veien jeg ønsker å gå. Vi har et godt sexliv, vi ler mye i hverdagen, samtidig som at vi kan ha alvorlige og dypere samtaler. Vi støtter hverandre gjennom tøffe tider, og jeg har aldri følt på at han ikke kan stoles på. Vi har veldig likt syn på det meste, samtidig som vi har egne interesser. Vi har felles venner og egne venner, og vi verdsetter tid med venner begge to, uten at det blir konflikt i forholdet. ❤️ Vi har hatt mange gode år, og jeg håper at det skal vare livet ut. :)

Jeg er utrolig takknemlig for at jeg gav tinder en sjanse, at jeg gav forhold en ny sjanse, og for at jeg møtte akkurat han. ❤️ Han er rett og slett intet annet enn en berikelse i livet mitt, og slik har jeg aldri følt det før. ❤️

Anonymkode: 57a33...601

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, vi har lykkelig og godt forhold. Han er min bestevenn, den jeg ønsker og bruker mest tid sammen med. Han gjør meg glad og gleder meg til å være sammen med han. F.eks gleder jeg meg masse hver dag jeg slutter på jobb, for jeg vet at jeg skal tilbringe tid med han. Jeg får aldri nok og kunne gjerne vært sammen med han hele tiden. 😊❤️

Han er den kjekkeste jeg vet om og gjør meg mo i knærne bare ved tanken. Han er snill og omsorgsfull, han ser meg og får meg til å smile hver eneste dag. Han er den fineste personen jeg vet om.

Jeg elsker at vi kan snakke sammen i timesvis om alt mulig, og han er den eneste personen som gir meg energi. Som introvert tapper alle andre meg for energi, men han gir meg så mye energi og glede. 

Nå er jeg på vei hjem, og jeg gleeeder meg til han kommer hjem fra jobb. Da skal vi spise middag, skravle og etterpå bade sammen. Jeg elsker at vi deler mange interesser og kan gjøre ting hver for oss sammen, eller deler de samme tingene. 

Jeg føler meg veldig heldig. 😌🥰

Endret av SPOCA
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tenkte også slik som dere helt til jeg fant ut at han var utro. Han ønsket å fortsette forholdet selv om han hadde hatt sex med en annen dame.

Just sayin...

Anonymkode: de04d...fb5

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gått rundt i en lykkerus i 20 år nå ❤️ mannen min også ❤️ og barna våre ❤️ vi holder på å sprekke av lykke noen ganger, skjønner ikke hvordan det skal gå ❤️

Anonymkode: 8c743...05e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er lykkelig i forholdet, det er han og. Vi krangler ikke, vi støtter og hjelper hverandre der det trengs og vi har ingen planer om å la annet enn døden skille oss. Vi er bunnsolide .

Anonymkode: 709c3...bc0

Skrevet

Vi er også strålende lykkelige. Og mannen min gir meg sommerfugler I magen fremdeles, etter 18 år sammen. 

Som par har vi det supert. 

Men hverdager er jo mye logistikk og aktiviteter og middager og lekser og kjøring og jobb man ikke ble ferdig med og husvask og klesvask og rydding og handling og alt annet man skal stappe inn på de få timene mellom jobb og leggetid. 

Så jeg skjønner at folk blir trøtte og slitne og at gnisninger oppstår. 

Jeg merker at hver gang vi er oppgitte på hverandre, så har det ikke egentlig noe med hverandre å gjøre, men derimot med slitenhet. (Før ungene kom i skolealder hadde vi faktisk aldri kranglet). Hver gang jeg synes mannen er en tosk, så dreier det seg egentlig om at jeg er sliten og at han ikke er den ekstremt store supermannen jeg trenger akkurat da - han er kanskje bare en like sliten mann som meg.. 

Mannen er min aller beste venn. Og den jeg gleder meg til å fortelle ting til. Og hver bidige dag slår tanken "skitt, han er faktisk min!" meg. 

Og det tenker jeg ikke er verst etter 18 år og med tre barn i barneskolealder. 

Anonymkode: 382bc...9a2

Skrevet

Vi er helt koko lykkelige i hverandres selskap etter snart ti år. 
Vi venter stadig på at pilene skal peke nedover, men vi når stadig nye høyder.

Helt sjukt.

Skrevet

Ja, vi har det helt topp. Vi har sex, interesserer oss for de samme tingene, og jobbe på samme bedrift, bare forskjellige skift. Vi går ikke opp på hverandre når vi arbeider så forskjellig. Men de få helgene vi har sammen koser vi oss mye, masse sex, koser oss med musikk, whiskey, øl, god mat og filmer. Vi har også bestemt oss for å ikke ha barn, så da har vi naturligvis mer tid til hverandre. Vi har vært samboere i 8 år. 

Skrevet

Vi lever også i et lykkelig forhold. Vært gift i 17 år og har det fortsatt veldig bra sammen. Vi er veldig kompatible fordi vi er samme type mennesker med samme type verdier og en del overlappende interesser. F.eks så ingen av oss problemer med at en av oss gamer flere timer en kveld, fordi vi gjør det samme begge to.

Samtidig har vi også gode samtaler hver dag, spiser alltid middag sammen, ser TV-serier og filmer sammen osv. Samt har særdeles god sex!

Anonymkode: b3959...b9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...