AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 Er det noen her som er operert for fremfall av bakre og eller fremre skjedevegg, og har erfaringer med hvordan skjeden føles ut etterpå. Er den like tøyelig som før, eller føles det strant og vondt, og gir det begrensninger seksuelt? Hvordan er det med bruk av store dildoer og fisting etterpå? Jeg vurderer operasjon av bakre vaginalvegg pga plager med treg tarmtømming, men vil helst ikke "ofre" muligheten for disse variasjonene i sexlivet. Vi har et fantastisk sexliv per idag, og orgasmene mine er bedre enn noensinne- også ved vanlig samleie. Mannen min er også fornøyd med vaginas størrelse/vidde, så en eventuell operasjon handler ikke om vid skjede og dårlig følsomhet. Jeg er heller mer bekymret for at det skal bli for stramt til å kunne utfolde oss slik vi gjør idag. Anonymkode: 8d5c6...f5d
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 Skjønner bekymringen, dette lurer jeg også på. Kan bli aktuelt med operasjon en dag. Anonymkode: 5070e...402 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er det noen her som er operert for fremfall av bakre og eller fremre skjedevegg, og har erfaringer med hvordan skjeden føles ut etterpå. Er den like tøyelig som før, eller føles det strant og vondt, og gir det begrensninger seksuelt? Hvordan er det med bruk av store dildoer og fisting etterpå? Jeg vurderer operasjon av bakre vaginalvegg pga plager med treg tarmtømming, men vil helst ikke "ofre" muligheten for disse variasjonene i sexlivet. Vi har et fantastisk sexliv per idag, og orgasmene mine er bedre enn noensinne- også ved vanlig samleie. Mannen min er også fornøyd med vaginas størrelse/vidde, så en eventuell operasjon handler ikke om vid skjede og dårlig følsomhet. Jeg er heller mer bekymret for at det skal bli for stramt til å kunne utfolde oss slik vi gjør idag. Anonymkode: 8d5c6...f5d Tenker du på hvordan det blir eventuelt etter operasjon ved fisting og store dildoer ref overskriften? Anonymkode: d1a68...628
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #4 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tenker du på hvordan det blir eventuelt etter operasjon ved fisting og store dildoer ref overskriften? Anonymkode: d1a68...628 Ja, det er nettopp det jeg lurer på. Vil det være mulig å fortsette med dette etter en operasjon? TS Anonymkode: 8d5c6...f5d
Maleficenta Skrevet 31. august 2022 #5 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er det noen her som er operert for fremfall av bakre og eller fremre skjedevegg, og har erfaringer med hvordan skjeden føles ut etterpå. Er den like tøyelig som før, eller føles det strant og vondt, og gir det begrensninger seksuelt? Hvordan er det med bruk av store dildoer og fisting etterpå? Jeg vurderer operasjon av bakre vaginalvegg pga plager med treg tarmtømming, men vil helst ikke "ofre" muligheten for disse variasjonene i sexlivet. Vi har et fantastisk sexliv per idag, og orgasmene mine er bedre enn noensinne- også ved vanlig samleie. Mannen min er også fornøyd med vaginas størrelse/vidde, så en eventuell operasjon handler ikke om vid skjede og dårlig følsomhet. Jeg er heller mer bekymret for at det skal bli for stramt til å kunne utfolde oss slik vi gjør idag. Anonymkode: 8d5c6...f5d er det ikke risiko for nytt fremfall?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #6 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja, det er nettopp det jeg lurer på. Vil det være mulig å fortsette med dette etter en operasjon? TS Anonymkode: 8d5c6...f5d Ikke med en gang. Var veldig stramt noen måneder etter operasjonen, men så normaliserte det seg. Selv vanlig samleie var det litt stramt for i starten. Nå har jeg aldri likt fisting, men det er ikke operasjonen som står i veien slikt. Bare at jeg ikke vil. Anonymkode: f281a...698
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #7 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ikke med en gang. Var veldig stramt noen måneder etter operasjonen, men så normaliserte det seg. Selv vanlig samleie var det litt stramt for i starten. Nå har jeg aldri likt fisting, men det er ikke operasjonen som står i veien slikt. Bare at jeg ikke vil. Anonymkode: f281a...698 Takk for svar! Hvilken operasjon hadde du? TS Anonymkode: 8d5c6...f5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå