AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 Trenger råd 😊 Anonymkode: 98f99...f6c
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 tenker du de små håndholdte? eller en større trådløs? Jeg har en trådløs Bosch Athlet ProAnimal, som jeg er veldig fornøyd med i alle fall. Anonymkode: 253da...81c
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Skrevet 31. august 2022 Hvis det er håndstøvsuger du mener så er jeg veldig fornøyd med min Electrolux Rapido. Anonymkode: 03bcc...3bf
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #4 Skrevet 31. august 2022 Jeg har en Dreame T30 som jeg er veldig fornøyd med. Sikkert andre som også er gode. Men kan virkelig anbefale en håndholdt støvsuger til små-rengjøring. Noen minutter, så er brødsmuler på kjøkkenet, hybelkaniner i gangen og sand i entreen kjapt og enkelt fjernet. Me like! Anonymkode: 24d9b...712
Polyester Skrevet 31. august 2022 #5 Skrevet 31. august 2022 Dyson selvfølgelig. Hvis du har råd, kjøp Dyson V15 Detect Absolute Extra. Den har lys som gjør at du ser støvet bedre. Hvis du vil gå for en rimeligere støvsuger er Dyson V11 Absolute også veldig god. Den har en fot for alt og er veldig effektiv til å ta støvet 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #6 Skrevet 31. august 2022 Synes de alle er forferdelige, kjøp en Nilfisk One med lang ledning og langt rør, den er helt kurant for å ta støv og er veldig liten å håndtere. Anonymkode: ce7d8...aa9
Strikkemamsen Skrevet 1. september 2022 #7 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): tenker du de små håndholdte? eller en større trådløs? Jeg har en trådløs Bosch Athlet ProAnimal, som jeg er veldig fornøyd med i alle fall. Anonymkode: 253da...81c Denne har jeg også. Super når vi har hund som røyter. Den bråker litt men super å bruke . Lett å rengjøre
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #8 Skrevet 1. september 2022 Jeg prøvde phillips; pro aqua eller noe sånt. Ikke fornøyd; har gitt opp håndholdte støvsugere🙈 Anonymkode: 84352...150
HildegunnSta Skrevet 1. juni #9 Skrevet 1. juni Strikkemamsen skrev (På 1.9.2022 den 9.15): Denne har jeg også. Super når vi har hund som røyter. Den bråker litt men super å bruke . Lett å rengjøre Hei, er på jakt etter en enkel støvsuger til leiligheten ja. Kan du du skrive hva støvsugeren din heter med nr. Osv. På forhånd takk for svar og hjelp.
AnonymBruker Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni Dyson. Ikke den letteste å holde. Men på sugekraft og batteritid er den vinneren. Anonymkode: 21d1d...abe 1
Strikkemamsen Skrevet 2. juni #11 Skrevet 2. juni HildegunnSta skrev (På 1.6.2025 den 5.45): Hei, er på jakt etter en enkel støvsuger til leiligheten ja. Kan du du skrive hva støvsugeren din heter med nr. Osv. På forhånd takk for svar og hjelp. https://www.clasohlson.com/no/Bosch-Flexxo-Gen2-skaftstovsuger-BBH3ZOO28-28-V,-rod/p/44-6397 vi har den forrige modellen til denne. Er ofte på salg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå