AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 Jeg er 47 år og mine barn har flyttet ut, jeg har vært sammen med typen min i noen år og jeg besøker han i helger. Men hans krav til meg er at jeg nå mååå flytte til ham. Ikke snakk om å finne noe sammen eller at han flytter til meg. Kun en ting som gjelder, at jeg selger mitt og finner en jobb i nærheten av han( en time unna meg) . Jeg føler meg alene og ensom med tanke på å være singel. Jeg vil jo ikke ha noen andre, og å starte på nytt med en annen virker stressende. Han vil ikke fortsette forholdet hvis jeg ikke gjør som han sier. Og virker ikke som han har forståelse for at jeg er glad i hjemmet mitt som barna mine har vokst opp. Det er tryggheten og friheten min. Og har jobb jeg trives i i nærheten av hjemmet mitt. Jeg har vært singel før og syns det var ensomt, liker meg best i forhold, men må da ikke nødt å bo med en mann. Så klart det er mange fordeler med å dele et hjem. Utgiftene blir halvert og man har alltid en å være med. Men man kan jo og gå på nervene til hverandre og man har ikke noe sted å trekke seg tilbake. Og kan da ender det opp i brudd. Og kommer problemene med å gjøre opp og finne et nytt sted å bo. Noen som har vært i en slik sitasjon eller har tips? Anonymkode: c2c23...b58
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 Aldri finn på å selge huset! Det er din trygghet og sikkerhet. Jeg er like gammel som deg, eier huset. Har ungdommer boende her, og er singel. Men jeg hadde aldri solgt huset. Viss jeg hadde truffet drømmeprinsen, hadde jeg nok kunne flyttet til han. Men det hadde blitt i en prøveperiode. Jeg hadde leid ut huset, og søkt om permisjon et år fra jobb. Viss dette hadde vert et fantastisk forhold, hadde jeg fremdeles ikke solgt huset. Jeg hadde leid det ut. Din sikkerhet, barnas arv osv… Og at han truer med at det blir slutt viss du ikke selger og flytter…. Lover det bra? Da er det bedre å være ensom en periode, han virker ikke bra for deg. vær så snill, IKKE selg huset❤️ Anonymkode: 13f80...9a4 6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Skrevet 31. august 2022 Jeg hadde aldri flyttet sammen med noen igjen om det ble slutt mellom meg og mannen, og hadde vi ikke hatt barn hadde jeg foretrukket særboerskap uansett. Ikke la deg presse! Anonymkode: 8ce56...428 2 1
Gjest Chroma Skrevet 31. august 2022 #4 Skrevet 31. august 2022 Bare det at han sier at du må selge og flytte til han er nok til at det blir nei fra meg. Du må ingenting og det bør du aldri la noen fortelle deg.
Maleficenta Skrevet 31. august 2022 #5 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg er 47 år og mine barn har flyttet ut, jeg har vært sammen med typen min i noen år og jeg besøker han i helger. Men hans krav til meg er at jeg nå mååå flytte til ham. Ikke snakk om å finne noe sammen eller at han flytter til meg. Kun en ting som gjelder, at jeg selger mitt og finner en jobb i nærheten av han( en time unna meg) . Jeg føler meg alene og ensom med tanke på å være singel. Jeg vil jo ikke ha noen andre, og å starte på nytt med en annen virker stressende. Han vil ikke fortsette forholdet hvis jeg ikke gjør som han sier. Og virker ikke som han har forståelse for at jeg er glad i hjemmet mitt som barna mine har vokst opp. Det er tryggheten og friheten min. Og har jobb jeg trives i i nærheten av hjemmet mitt. Jeg har vært singel før og syns det var ensomt, liker meg best i forhold, men må da ikke nødt å bo med en mann. Så klart det er mange fordeler med å dele et hjem. Utgiftene blir halvert og man har alltid en å være med. Men man kan jo og gå på nervene til hverandre og man har ikke noe sted å trekke seg tilbake. Og kan da ender det opp i brudd. Og kommer problemene med å gjøre opp og finne et nytt sted å bo. Noen som har vært i en slik sitasjon eller har tips? Anonymkode: c2c23...b58 Det høres ut som du kommer til å bli mer ensom med han 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #6 Skrevet 31. august 2022 Hvis du er i det minste tvil, så er det ikke det riktige for deg. Han stiller deg et urimelig ultimatum. Anonymkode: b7959...d07 1 1
anonym78910 Skrevet 31. august 2022 #7 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jeg er 47 år og mine barn har flyttet ut, jeg har vært sammen med typen min i noen år og jeg besøker han i helger. Men hans krav til meg er at jeg nå mååå flytte til ham. Ikke snakk om å finne noe sammen eller at han flytter til meg. Kun en ting som gjelder, at jeg selger mitt og finner en jobb i nærheten av han( en time unna meg) . Jeg føler meg alene og ensom med tanke på å være singel. Jeg vil jo ikke ha noen andre, og å starte på nytt med en annen virker stressende. Han vil ikke fortsette forholdet hvis jeg ikke gjør som han sier. Og virker ikke som han har forståelse for at jeg er glad i hjemmet mitt som barna mine har vokst opp. Det er tryggheten og friheten min. Og har jobb jeg trives i i nærheten av hjemmet mitt. Jeg har vært singel før og syns det var ensomt, liker meg best i forhold, men må da ikke nødt å bo med en mann. Så klart det er mange fordeler med å dele et hjem. Utgiftene blir halvert og man har alltid en å være med. Men man kan jo og gå på nervene til hverandre og man har ikke noe sted å trekke seg tilbake. Og kan da ender det opp i brudd. Og kommer problemene med å gjøre opp og finne et nytt sted å bo. Noen som har vært i en slik sitasjon eller har tips? Anonymkode: c2c23...b58 ikke selg det er din trygghet og sikkerhet. Sånt sett er det jo litt smart at du flytter inn hos han så kan du leie ut ditt og ha en backup plan. Selge å kjøpe noe sammen har du jo ikke så mye å falle tilbake på. som flere sier du må ingenting husk på det. 🙂 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå