AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 Har gått ned 6 kg og 5 cm eller mer på alle punktene på kroppen. Kan det virkelig stemme eller er det jeg som har målt feil? Trodde man måtte mer ned vekt før det gjorde noen forskjell? (Jeg har målt mage, midje, rumpe, lår midt på, lår tykkeste del og arm. Anonymkode: e51fc...fc2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 Jeg er 160 cm forresten. Og jeg gikk ned fra 70 kg til 64 kg. Om det har noe å si? Anonymkode: e51fc...fc2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Skrevet 31. august 2022 Det høres veldig normalt ut på midje og hofte og de «større» stedene vertfall. Hvis du har målt på samme sted så skulle det jo stemme på resten av deg også 😊 Jeg har gått ned 15 kg, og 26 cm rundt midjen 😊 Anonymkode: efaa7...5e6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #4 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det høres veldig normalt ut på midje og hofte og de «større» stedene vertfall. Hvis du har målt på samme sted så skulle det jo stemme på resten av deg også 😊 Jeg har gått ned 15 kg, og 26 cm rundt midjen 😊 Anonymkode: efaa7...5e6 Så bra jobbet! 😊 Anonymkode: e51fc...fc2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #5 Skrevet 31. august 2022 Det er jo dorulleffekten da. Et tørk av dorullen fra eller til vises ikke når rullen er ny, men kan vise ganske god forskjell når rullen nærmer seg slutt. Når du er ikke så stor i utgangspunktet så vises jo hvert kg bedre enn om du var større. Anonymkode: 04ec5...7ce 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå