AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 Stod på butikkens hjemmeside at jeg ville få en melding ila 30 min- 1 time innen butikkens åpningstid. Og fikk ingenting i går. Enda ikke hørt noe. Hva er det for noe tull? De kan ikke skrive at jeg skal få melding om 1 time så går det til langt ut pp neste dag? Noen som vet årsaken? Jeg drar til en annen butikk dersom de ikke har tenkt å fikse.. Anonymkode: c494c...6a8
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 Hva med å ringe og høre, istedenfor å klage her? Har du sjekket mail? Anonymkode: 99924...23a 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Skrevet 31. august 2022 Hvordan kan vi vite årsaken når du ikke engang skriver hvilken butikk du har handlet fra? men ok, vi kan prøve! Årsakene er/kan være: Teknisk problemer Utsolgt Bestilling har falt bort Forsinkelse i elektronisk kommunikasjon Menneskelig svikt Generell forsinkelse Det er lagt inn feil nummer/e-post Men om du ikke orker sjekke med butikken hva det kan være, så står du selvfølgelig fritt til å handle fra en annen butikk. Anonymkode: 5da6a...306
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #4 Skrevet 31. august 2022 En ide er jo å faktisk ta kontakt med butikken fremfor å klage på et forum Anonymkode: 58a20...873
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #5 Skrevet 31. august 2022 Gå innom eller ta kontakten med butikken du har bestilt hos? Hva mener du vi får gjort? Anonymkode: b7699...961
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #6 Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Stod på butikkens hjemmeside at jeg ville få en melding ila 30 min- 1 time innen butikkens åpningstid. Og fikk ingenting i går. Enda ikke hørt noe. Hva er det for noe tull? De kan ikke skrive at jeg skal få melding om 1 time så går det til langt ut pp neste dag? Noen som vet årsaken? Jeg drar til en annen butikk dersom de ikke har tenkt å fikse.. Anonymkode: c494c...6a8 Opplevde det samme med min lokale Jysk nylig. Jeg var i området og fikk innom for å spør. Da fikk jeg beskjed om at det var kaos på lageret, at de var underbemannet og at de ikke fant varene mine. De hadde ingen rutine inne for å gi beskjed til dem som ventet på ordren sin om at de ikke fikk den. Anonymkode: c6888...8d7
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #7 Skrevet 31. august 2022 Opplevde det samme på Jernia. Bestilte en vare som den lokale butikken ikke hadde på lager. Forventet leveringstid til butikken var 3 dager. Etter ei uke begynte jeg å etterlyse varen, men det eneste de kunne si var at den var sendt fra lager til butikk, men aldri registrert ankommet butikken. Siden jeg tilfeldigvis var i nærheten dro jeg innom butikken, og joda, varen var kommet til butikken, men de ansatte visste ikke hvordan det fungerte med klikk & hent, så jeg fikk ingen melding. Anonymkode: 9e2bc...9d9
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #8 Skrevet 1. september 2022 Jeg kontaktet kundeservice. De skrev at varen var klar til å hentes men pga teknisk feil hadde ikke meldingen gått gjennom. Jeg drar til butikken, men hun som er i kasse finner den ikke og løper et annet sted for å sjekke. Så fant hun det ikke der heller og sjekket en gang til og spurte sjefen sin igjen. Den var ikke kommet fra lageret. Hun sa så at jeg kom til å få melding i dag, men har enda ikke hørt noe. Det står på hjemmesiden deres at man skal få en melding innen 1 time etter bestilling. Nå har jeg ventet 2 dager snart. Anonymkode: c494c...6a8
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. september 2022 #9 Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg kontaktet kundeservice. De skrev at varen var klar til å hentes men pga teknisk feil hadde ikke meldingen gått gjennom. Jeg drar til butikken, men hun som er i kasse finner den ikke og løper et annet sted for å sjekke. Så fant hun det ikke der heller og sjekket en gang til og spurte sjefen sin igjen. Den var ikke kommet fra lageret. Hun sa så at jeg kom til å få melding i dag, men har enda ikke hørt noe. Det står på hjemmesiden deres at man skal få en melding innen 1 time etter bestilling. Nå har jeg ventet 2 dager snart. Anonymkode: c494c...6a8 Da fortsetter du å etterlyse den til du får den eller kansellerer bestillingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå