Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter fyller 18 år og jeg har lyst til å gi henne noe spesielt og fint. Det trenger ikke være dyrt nødvendigvis. 

Lurer på armbånd eller smykke? 

Har dere andre gode forslag? 

Anonymkode: 3fc9c...6c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg fått smykke eller armbånd som 18 åring, hadde jeg blitt skuffet.  

Anbefaler gavekort på klær.

Anonymkode: 35d85...6c0

• Liker 1
Skrevet

Ville valgt armbånd eller ørepynt, gjerne noe nøytralt som kan vare lenge. Jeg fikk armbånd i gull av mamma, var vel ikke helt det jeg tenkte, men nå 20 år etterpå bruker jeg det hver dag :)

Anonymkode: 5d61a...cc7

• Liker 1
Skrevet

Noen klassiske diamantøredobber :) 

Anonymkode: 297e5...5d9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2022 den 21.31):

Hadde jeg fått smykke eller armbånd som 18 åring, hadde jeg blitt skuffet.  

Anbefaler gavekort på klær.

Anonymkode: 35d85...6c0

Noen ganger lønner det seg at foreldrene tenker og ikke ungdommen.

Får man et klassisk smykke eller en klokke (kronograf og ikke billig batteridrevet) har man en gave for livet. Klær har man noen år. Då er de for små eller store, utslitt eller umoderne.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk spinning sykkel som 18-års gave, men det var det jeg hadde ønsket meg også da. Har den fortsatt i dag som 27-åring 😊 Samt at jeg fikk "tidlig arv", forlovelsesringen til min mor. Ble så utrolig glad, og bruker den også fortsatt hver dag 😊 MEN, det er vel bedre å spørre hva hun ønsker seg (utenom penger hvis du ikke ønsker å gi det)? Personlig hadde jeg blitt super skuffa om jeg fikk gavekort/penger av foreldrene mine på 18-årsdagen. 

Anonymkode: 0e67d...921

Skrevet

Da min sønn ble 18 fikk han shoppingdag med middag. Dvs jeg sa hvor mye penger han skulle få, og så gjorde vi en dag ut av det der vi shoppet det han ville ha og så gikk vi ut med noen venner og spiste etterpå. Han handlet seg klær og sko til ca 3500, middagen spanderte jeg. Han bor ikke lenger hjemme, så ser han ikke så ofte lenger.

Det ble en kjempefin dag! Vi skravlet, lo og mimret ❤️

• Liker 1
Skrevet

Man må se an ungdommen, noen er glade i smykker, andre ikke. Smykkene jeg fikk til konfirmasjonen ligger i en skuff og tas aldri frem. Tror det er en tendens at gutter får mer gaver de har bruk for mens jenter får pynt. 

Anonymkode: 510d9...d88

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man må se an ungdommen, noen er glade i smykker, andre ikke. Smykkene jeg fikk til konfirmasjonen ligger i en skuff og tas aldri frem. Tror det er en tendens at gutter får mer gaver de har bruk for mens jenter får pynt. 

Dette skyldes at det er kvinner som kjøper konfirmasjonsgaver. Det er nær 100% kvinner som kjøper alt ræl av billig-smykker. 

Skrevet
Just now, Brunello said:

Dette skyldes at det er kvinner som kjøper konfirmasjonsgaver. Det er nær 100% kvinner som kjøper alt ræl av billig-smykker. 

Tror ikke de er billige, men bruker ikke smykker. Aller minst dyre smykker, de ville jeg vært redd for å miste selv om de ikke betyr noe for meg. Bruker ikke klokker verdt mer enn typ 500 heller, skal jo bare se hva klokka er.

• 4 uker senere...
Skrevet

men hvordan skal noen tilfeldige folk på et debatt-forum egentlig vite hva slags ting en vilt person faktisk ønsker seg i gave?? 

:bond: 

Anonymkode: 92bec...56e

Skrevet

Pc, mobil, gavekort, kjøretimer/oppkjøring, øretelefoner i god kvalitet, weekendtur. 

Hva med å spørre hva hun ønsker seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...