Gå til innhold

Jeg har så lyst å gjøre noe med det her… bilde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 34 og hater disse linjene så intenst 😭 Ser jo kjempesur ut.  Og sant de er veldig synlige for min alder ja? Har dårlig hudkvalitet fra før av. Mamma ser ut som en rosin i en alder av 55. 

Har allerede forsøkt retinol og dyre kremer. 

Er det noen som har gjort det? Hva blir i så fall gjort? Jeg er livredd for å bli stiv i trynet og at det synes at jeg har gjort noe.

Jeg klarer ikke å akseptere de her. Linjene rundt øynene og panna er helt greit, men disse! Nei 

537A9237-89B8-4BF2-A6D7-F3683D15C442.jpeg

Anonymkode: 651fd...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg bare ser munnen din så ser jeg jo at noe er der, men du har jo øyne og nese, og et smil, og et levende ansikt også.. tenker det der ikke er noe andre ser. 

Anonymkode: a6026...d49

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har slike linker, og det skal være sånn :)

Men om du absolutt ønsker endre så er det fillere folk bruker på nasolabiale linjer. 

Men….du er jo bare 34 år, og jeg tror du bør tenke deg godt om før du starter på en sånn forpliktende greie. Man kan ende opp med «nye» problemer med hyppig fillerbruk. 

SPF50 er iallefall din beste venn :) Retinol kan tørke ut huden for endel og egentlig bare gi mer fine linjer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som meg 🙈 Men jeg røykte i mange år, og det gikk naturligvis ut over hudkvaliteten min. 

Anonymkode: e7e20...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det var ille. Helt normal. Man ser seg blind på filter og folk som kun legger ut heldige bilder. Man glemmer jo hvordan folk egentlig ser ut.

Du har forresten skikkelig fine lepper! Sånne skulle jeg gjerne hatt!🤩

Anonymkode: 80460...b4f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du ser sur ut :) 

Tror man nesten må ta ansiktsløft for å bli kvitt de linjene. Men er det verdt det for noe andre mest sannsynlig ikke legger merke til? 

Filler har jeg hørt at ikke blir bra, så ikke prøv det. 

Anonymkode: e18e8...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er bare 34 og hater disse linjene så intenst 😭 Ser jo kjempesur ut.  Og sant de er veldig synlige for min alder ja? Har dårlig hudkvalitet fra før av. Mamma ser ut som en rosin i en alder av 55. 

Har allerede forsøkt retinol og dyre kremer. 

Er det noen som har gjort det? Hva blir i så fall gjort? Jeg er livredd for å bli stiv i trynet og at det synes at jeg har gjort noe.

Jeg klarer ikke å akseptere de her. Linjene rundt øynene og panna er helt greit, men disse! Nei 

537A9237-89B8-4BF2-A6D7-F3683D15C442.jpeg

Anonymkode: 651fd...80a

Dekke litt til huden med foundation når du er ute i sola, jeg soler aldri ansiktet uten...ikke røyk, ikke drikke mye, få nok søvn, bra kosthold, ikke stress.. .

Anonymkode: ae9cd...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dekke litt til huden med foundation når du er ute i sola, jeg soler aldri ansiktet uten...ikke røyk, ikke drikke mye, få nok søvn, bra kosthold, ikke stress.. .

Dessuten tar jeg kollagenpulver, det fra Oslo Skin Lab....funker bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sole ansiktet med foundation?

Hvordan tenker du det forebygger solskader og hudkreft? 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DundreMilfin skrev (Akkurat nå):

Sole ansiktet med foundation?

Hvordan tenker du det forebygger solskader og hudkreft? 

Fordi foundation og pudder beskytter huden mot sola...jeg er over 50 år og har ganske glatt hud......

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser helt normal ut i forhold til alder. Du er ikke 23 år lenger. Kroppen forandrer seg. Du ser flott ut. Sett pris på at kroppen fungerer og at du er frisk 

Anonymkode: 0bbe4...8d0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rådene du kommer med her er jo helt bortkastet, all den tid TS allerede har linjer. Dessuten skal man bruke solkrem, ikke foundation hvis man vil unngå solskader.

Alle aldres ulikt, og hvis man ser seg rundt vil man se at man ofte har linjer og rynker på ulike steder i ansiktet. En person kan skjemmes av sinnarynkene sine, men være rynkefri og glatt i resten av ansiktet. Andre har kanskje smilerynker eller kråketær de skjemmes over, men har ingen sinnarynke i det hele tatt. Jeg tenker at vi må huske at det ikke finnes filter i virkeligheten, og at alle plages med ett eller annet de ikke er fornøyd med. Jeg irriterer meg mest over "soverynkene" mine (rare linjer under øynene som kommer av at jeg har gnidd huden mot puta om natten) og bryr meg ikke så mye om verken antydning til sinnarynker eller smilerynker. Jeg føler meg jo som jeg er under 30 år, så jeg skal jo innrømme at det ikke føles helt ok å se et stadig mer linjete ansikt i speilet som minner meg smertelig på at jeg er 45 år.
Men som kloke hoder pleier å si: det er ikke så greit å bli eldre, men alternativet er så mye verre.

Anonymkode: 5bafb...1b7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fordi foundation og pudder beskytter huden mot sola...jeg er over 50 år og har ganske glatt hud......

Nei. Det gjør det ikke.

Heller ikke om du bruker sminke med SPF. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Da har du bare gode gener og/eller har hatt griseflaks. Foundation og pudder beskytter ikke mot verken UVA eller UVB-stråler.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rådene du kommer med her er jo helt bortkastet, all den tid TS allerede har linjer. Dessuten skal man bruke solkrem, ikke foundation hvis man vil unngå solskader.

Alle aldres ulikt, og hvis man ser seg rundt vil man se at man ofte har linjer og rynker på ulike steder i ansiktet. En person kan skjemmes av sinnarynkene sine, men være rynkefri og glatt i resten av ansiktet. Andre har kanskje smilerynker eller kråketær de skjemmes over, men har ingen sinnarynke i det hele tatt. Jeg tenker at vi må huske at det ikke finnes filter i virkeligheten, og at alle plages med ett eller annet de ikke er fornøyd med. Jeg irriterer meg mest over "soverynkene" mine (rare linjer under øynene som kommer av at jeg har gnidd huden mot puta om natten) og bryr meg ikke så mye om verken antydning til sinnarynker eller smilerynker. Jeg føler meg jo som jeg er under 30 år, så jeg skal jo innrømme at det ikke føles helt ok å se et stadig mer linjete ansikt i speilet som minner meg smertelig på at jeg er 45 år.
Men som kloke hoder pleier å si: det er ikke så greit å bli eldre, men alternativet er så mye verre.

Det er ikke helt bortkastet, det blir jo ikke verre med mine råd ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dessuten tar jeg kollagenpulver, det fra Oslo Skin Lab....funker bra

Kollagenpulver fra Oslo skin man har samme effekt som å spise bacongull. Kollagen er ikke noe klarer klarer å ta opp i den grad at det når huden på noen som helst måte. Bruk pengene dine til noe mer nyttig, som å tørke deg i rumpa med dem eller noe sånt.

Anonymkode: 4ebd5...9e3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...