Gå til innhold

"Proffe" barnevakttjenester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd noen av de formidlingstjenestene som ligger på nett? 

Jeg skulle gjerne hatt barnevakt for gutten min på 3,5 av og til. Har bare én besteforelder og hun er en typisk ung bestemor som har tusen andre ting å holde på med, og en onkel som også er mye opptatt. Og en drøss med venninner som har egne barn og mer enn nok med egne liv. Aner ikke hvordan jeg ellers skulle finne noen som kan passe gutten min sånn innimellom om jeg har lyst til å dra på trening, fotballkamp, jobbgreier osv. :)

Noen som vet om det fungerer greit? 

Anonymkode: 24cab...15b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt om Sitly, men vi har ikke prøvd tjenesten selv.

Anonymkode: 5a5d2...711

Skrevet

Ville ALDRI latt en fremmed barnevakt passe barna mine! 

Anonymkode: bf5d1...266

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Noen som har prøvd noen av de formidlingstjenestene som ligger på nett? 

Jeg skulle gjerne hatt barnevakt for gutten min på 3,5 av og til. Har bare én besteforelder og hun er en typisk ung bestemor som har tusen andre ting å holde på med, og en onkel som også er mye opptatt. Og en drøss med venninner som har egne barn og mer enn nok med egne liv. Aner ikke hvordan jeg ellers skulle finne noen som kan passe gutten min sånn innimellom om jeg har lyst til å dra på trening, fotballkamp, jobbgreier osv. :)

Noen som vet om det fungerer greit? 

Anonymkode: 24cab...15b

Ville aldri latt noen fremmede passe mine små barn. Hva som helst kan skje, verst er overgrep selvfølgelig. Man kan ikke stole blindt på hvem som helst. 

Kan ikke en nær venninne anbefale noen? Kanskje en av de har ei ung jente i familien som gjerne vil tjene litt ekstra. Må bare si jeg syntes det høres veldig trist ut, å ha en så liten familie og bestemor er uinteressert i å være barnevakt eller ha overnatting av barnebarnet. Er hun ikke interessert i det hele tatt?

Anonymkode: 51cd0...872

Skrevet

Jeg ville først prøvd å finne barnevakt i nettverket - blant folk jeg kjenner. En nabojente eller venninnes datter, osv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...