AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #1 Skrevet 31. august 2022 Samme hvor du jobber, om det er i barnehage, skole, sykehjem o.l Hva er det mest rare/irriterende du må finne deg i? Barnehage her: Pedagog som prirotierer seg selv og som derfor har de beste vaktene, mest fri. Kan fulge etter meg for å observere meg, for så å snakke med meg om det hun så siden, blir alltid sendt til å ta oppvask og lignende (da bruker jeg alltid god tid + litt til) Diverse møter om hvor viktig ditten og datten er, hvor viktige vi er. Det rare er jo at vi er jo mye mer med barna enn hun. Likevel er det hun som "bestemmer og som ser" Anonymkode: ebe50...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #2 Skrevet 31. august 2022 Helsefagarbeider på sykehjem. "Det er din tur å jobbe kveld på julaften." Neida, så klart er det hver sin gang 😅Har ingenting å irritere meg over. Leder er imøtekommede, prøver så godt hun kan å se alle ulike behov og er rettferdig. Anonymkode: de4d8...32f 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #3 Skrevet 31. august 2022 "Siden du har jobbet fra 23 des til 02 januar de siste 5 årene, så tar jeg det som en selvfølge at du gjor det i år også. Så kan de med barn få fri, du som ikke har barn kan heller tjene noen kr ekstra.." Jobber ikke der lengre for å si det sånn Anonymkode: 17032...3b8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå