Gå til innhold

Dagens situasjon

Gjest Fast bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Fast bruker

Dagens situasjon:

Herregud. Dette er jo blitt den kommunistbedriften. Kan ikke gjøre noe som helst uten å spørre om "lov" først. Er ikke det ganske rart når man er voksne mennesker i en organisasjon som skryter av at den er flat og ikke hierarkisk? Nå er det tre dager igjen av min tid her og det er altfor lenge. Savner den friheten (som jeg aldri utnyttet) jeg hadde under min forrige overordnede. Ansvar for egen læring heter det i grunnskolen. Dette gjennomsyrer i hvertfall ikke denne bedriften.

Falskhet, bitterhet, urettferdighet, skjevhet, baksnakking, uverdighet, manglende lojalitet.

Skal si jeg ikke kommer til å savne dette. Synd å si det men her stortrivdes jeg tidligere - nå vil jeg bare vekk vekk vekk vekk!

Neste uke er betegnelsen på frihet. For meg. For mannen min. Jobbsituasjonen min preger hele tilværelsen min og jeg ser fram til hver kveld, gruer meg til morgenen og lengter etter helgen. Er det sånn det skal være? Jeg nekter! Neste uke...ja neste uke er det min tur til å glede meg til morgenene, klage over at dagene går for fort og ukene flyr fra meg.

Dette skal bli en god jul og et godt nytt år.

Jeg gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Nei, det er ikke slik det skal være.

Kanskje du er på et sted som ikke verdsetter din kompetanse og at dere har et knippe dårlige udugelige ledere.

Fatt mot, mye kan ordne seg ved å finne seg en ny arbeidsgiver - der de både betaler mer og ser deg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...